لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

پريودي يا قاعدگي چيست؟

هدف از تعيين يك روز جهاني به عنوان روز جهاني قاعدگي اين است كه بتوانيم روزي اين پديده طبيعي را عادي جلوه دهيم و بسياري از نظرات منفي افراد را تغيير داده و صحبت در موردش را از تابو بودن خارج سازيم.

در اين يادداشت بيشتر در مورد اهميت بهداشت قاعدگي صحبت خواهيم نمود نكات مهمي در خصوص رعايت بهداشت قاعدگي را بيان مي نماييم.

پريودي يا قاعدگي چيست؟
اين دوره در دختران بين سن 8 تا 16 سالگي شروع مي شود و وابسته به نوع اقليم و ژنتيك تا انتهاي دهه 50 زنان ادامه دارد. از نظر بيولوژيكي هر ماه سلول هاي ديواره رحم زنان فرو مي ريزد و دفع اين سلول ها از بدن با درد و خونريزي همراه است. اين چرخه باروري معمولا 28 روزه است و بصورت ميانگين بين 5 تا 7 روز ادامه دارد.

هدف از روز جهاني بهداشت قاعدگي چيست؟
در روز 28 مي سال 2014 بود كه يك موسسه آلماني خصوصي عام المنفعه رويدادي را با هدف توجه به بهداشت قاعدگي زنان برگزار نمود و اين حركت تا به امروز تداوم داشته و سازمان هاي بين المللي متعددي مانند يونيسف و سازمان ملل متحد نيز وارد اين رويداد شدند. حالا چرا تاريخ 28 ام ماه مي انتخاب شده است؟ دليل انتخاب اين است: چرخه پريودي عموما 28 روزه است و مدت زمان بصورت ميانگين 5 روز طول مي كشد، كه ماه مي پنجمين ماه سال ميلادي است.

براي مدت ها زناني كه خونريزي قاعدگي داشتند را نجس و نحس خطاب مي كردند و به آن ها بسيار سخت گرفته مي شد و احساس گناه و شرم زيادي را همه زنان از دختران نوجوان گرفته تا زنان ميانسال تجربه كرده اند. اما جهان اين روزها درصدد است تا اين ديدگاه ضد جنسيتي را تغيير دهد.

شورت مخصوص پريودي

بهداشت قاعدگي؛ استفاده از شورت مخصوص پريودي
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر احتياجي پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

منبع اصلي مقاله


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۰۲ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

مديريت بهداشت در دوران پريود يا عادت ماهانه

مديريت بهداشت در دوران پريود يا عادت ماهانه زنان بسيار مهم است. چه دختر نوجواني هستيد كه به تازگي اين روزها را تجربه مي كنيد و چه بانوي ميانسالي كه سالها تجربه عادت ماهوار را داريد؛ مطالعه اين يادداشت و مديريت دوران پريودي از جنبه هاي مختلف به شما پيشنهاد مي شود.

در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اينكه روز به روز در حال مشاهده پيشرفت هاي متعددي هستيم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگي و خونريزي زنانه يك تابو به حساب مي آيد. همين مساله منجر شده كه زنان و دختران بسيار زيادي مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگي و بهداشتي در معرض آسيب هاي جدي بهداشتي از نظر جسمي و روحي قرار بگيرند.

هنوز هم هستند دختراني كه براي تهيه و خريد پدهاي بهداشتي دچار استرس و نگراني مي شوند و برخي افراد نيز از روي خجالت يا شرم وسايل بهداشتي را داخل نايلون مشكي قرار مي دهند. همين عدم آگاهي و نداشتن اطلاعات بهداشتي كافي، باعث شده زنان زيادي در وضعيت خوبي قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بيافتد.

محصولات بهداشتي مناسب استفاده كنيد
خوشبختانه محصولات بهداشتي متنوعي براي اين روزها وجود دارد. مي توانيد با امتحان كردن هر كدام توجه شويد كه كدام يك از آن ها مناسب شما است يا نه! نكته مهم اين است كه؛ هر محصولي را كه انتخاب مي كنيد حواستان باشد كه در بازه زماني هاي خيلي كم آن را تعويض كنيد اين كار سلامت و بهداشت تان را تضمين مي كند.
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر احتياجي پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

click here


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۳۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه

نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه

به سراغ رنگ هاي شاد و روشن برويد و دست از رنگ هاي تيره بكشيد. شما با شورت زنانه شيك با رنگ جذاب و خيره كننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهيد نمود. رنگ هاي سفيد، زرد، قرمز، سبز و آبي را جايگزين رنگ ها مات تيره مانند مشكي دودي و خاكستري كنيد.
سنت شكني كنيد و به سراغ شورت هاي فانتزي مدل جديد برويد. خوشبختانه صنعت لباس زير بانوان روز به روز در حال توليد مدل هاي جديد و متنوع است. شورت هاي لامبادا بندي يا شورت فاق باز و اين مدل ها را براي يك بار هم كه شده امتحان كنيد.
شورت لامبادا زنانه فانتزي ترين نوع شورت است و براي تحريك بيشتر طراحي و توليد شده اند و اين نوع شورت ها طرفدار بسيار زيادي در بين خانم ها دارند.
حتما حتما در انتخاب و خريد شورت، لباس خواب و كاستوم نظر و سليقه همسرتان را جويا شويد و با هم به سراغ فروشگاه هاي اينترنتي لباس زير زنان مانند فروشگاه نيلاتن برويد و دوتايي به انتخاب لباس زير بپردازيد.
ست هاي فانتزي و عروسكي بدن نما را انتخاب كنيد. اين مدل هاي شورت لامبادا پارچه كمتري دارند و با استفاده از بند، گيره و مروايد جذابيت خاصي به به اندام تان مي بخشند.
در انتخاب لباس زيرتان حتما در ابتدا رضايت و روحيه خوب خودتان در اولويت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهي كنيد و سليقه او را نيز به كار ببريد.
برخي از اندام هاي خود را پوشيده نگه داريد تا حس كنجكاوي پارتنرتان را تحريك نماييد. اين گزينه را مي توانيد با پوشيدن لباس هاي كاستوم جذاب نيلاتن تجربه نماييد.
روانشناسي رنگ ها در انتخاب لباس زير زنانه

مهمترين فاكتور در انتخاب و خريد شورت هاي زنانه و لامبادا رنگ بندي است. دنياي رنگ ها بسيار پيچيده تر از اين حرف هاست و نكات و رازهايي براي گفتن دارد. هنگام انتخاب انواع لباس زير زنانه به اين نكات روانشناسي رنگ توجه داشته باشيد.

روانشناسي رنگ آبي

رنگ آبي نماد آرامش و انرژي مثبت است و از صلح دروني و آرامش ذاتي نشات مي گيرد. در صورتي كه مي خواهيد در نگاه همسرتان شاهزاده اي جذاب و آرام باشيد؛ پيشنهاد نيلاتن تهيه يك ست شورت و سوتين آبي رنگ جذاب است.

https://www.modara.ir/fa/news/209214/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۲۲ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

دلايل استفاده از نيم تنه ورزشي

دلايل استفاده از نيم تنه ورزشي
نيم تنه ورزشي همانطور كه از نامش پيداست از بالاي سرشونه تا زير سينه را مي پوشاند. امروزه نيم تنه ورزشي در بين دختران جوان طرفداران زيادي دارد و اكثر خانم ها به استفاده از آن علاقه مند هستند. نيم تنه ورزشي به دليل كوتاه بودن و نمايان شدن شكم و پهلو مناسب خانم هاي ورزشكاري است كه مي خواهند شاهد تغييرات شكم و پهلو خود باشند.

سوتين ورزشي

1- حفاظت از بافت سينه ها
پوشش نيم تنه در قسمت سينه ها كافي است. بافت بالا تنه سينه ها بدون هيچ عضله اي است و هر كدارم از 15 الي 20 بخش تشكيل شده اند. اين بافت ها همگي به يكديگر متصل هستند و نياز به حمايت و پشتيبان دارند. بافت ها حساس بوده و هنگام ورزش كردن احتمال آسيب ديدن وجود دارد. وظيفه اصلي نيم تنه ورزشي زنانه حفاظت از اين بافت ها است.

2- كاهش دردهاي عضلاني احتمالي
سوتين نخي و اسپرت در بين خانم هاي مسن و خانم هاي ورزشكار محبوب تر است. البته كه خانم هاي جوان هم در روزهاي گرم تابستان ترجيح مي دهند كه از سوتين نخي استفاده كنند. سوتين هاي نخي انواع مختلفي دارد كه معمولا نوع اسپرت آن ها بصورت نيم تنه است. سوتين ورزشي اسپرت از كل قسمت بالاتنه محافظت مي كند. پشت كتف و شانه ها را در بر مي گيرد و از كشش عضلات اين قسمت و بروز دردهاي احتمالي جلوگيري مي كند. كاركرد ديگر آن، عملكردي مانند قوزبند است و مانع از خم شدن هاي زياد به سمت جلو مي شود.

3- جلوگيري از كمر درد
همانطور كه مي دانيد در اجراي حركات ورزشي، قرار گرفتن در حالت صحيح بسيار مهم است. قرار داشتن در شرايط درست از بروز درد و كشيدگي عضلات جلوگيري مي كند. از طرفي ديگر سينه ها خود داراي وزن هستند و به كمر فشار وارد مي كنند. سوتين ورزشي مناسب و يا پوشيدن نيم تنه زنانه وزن سينه ها را كنترل كرده و اندام شما را در حالت صحيح نگه مي دارد. از اين رو از ايجاد دردهاي مزمن ورزشي جلوگيري مي كند. ستون فقرات شما در بهترين حالت خود قرار مي گيرد.

4- كمك به زيبايي فرم اندام شما
امروزه نيم تنه هاي ورزشي مانند يك تاپ زيبا و جذاب طراحي مي شوند و شما با پوشيدن آن نيازي به پوشيدن كاور يا لباس ورزشي ديگري نداريد و جذابيت اندام تان را دوچندان مي كند. البته جنس نيم تنه ها بسيار عالي و حالتي كشساني دارند كه برخي از معايب اندام تان را پوشش مي دهد و به شما در انجام فعاليت هاي ورزشي تان انگيزه دوچندان مي دهد و مانند محرك عمل مي كند.

اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۳۹ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

نكات ست كردن اصولي استايل زنانه

نكات ست كردن اصولي استايل زنانه
در استايل خوب داشتن نيازي نيست كه حتما لباس هاي گران قيمت را خريداري كنيد. شما با لباس هاي معمولي و ارزان خود نيز در صورتي كه بدانيد چه رنگ هايي را با هم بپوشيد و از چه اكسسوري هايي استفاده كنيد، مي توانيد تيپ و استايل متفاوت و خاص خود را داشته باشيد.

ست كردن جوراب با كفش
خريد جوراب فانتزي ساده و طرح دار نوعي اكسسوري به شمار مي آيد كه بمنظور پوشش پا استفاده مي‌شود. با توجه به جنسيت، كاربرد، رسميت و رنگ، انواع متنوع جوراب توليد مي شود. اين نكته را مدنظر داشته باشيد كه جوراب را بايد با شلوار خودتان ست نماييد.

در هنگام انتخاب و خريد جوراب زنانه، در ابتدا به مقدار نخي كه در الياف آن به كار رفته است توجه كنيد. جوراب ها در انواع مختلفي توليد مي شوند. پارچه پنبه اي قدرت جذب رطوبت بالايي دارد، گردش هوا در آن به خوبي صورت مي گيرد و البته وزن سبكي دارد به همين دليل از در توليد جوراب از پنبه بيشترين استفاده را مي شود.

جوراب هاي نايلوني و پلي آميد نيز در بازار وجود دارد كه خاصيتي كشساني دارند و همچنين بسيار و نرم و لطيف هستند.

نكات ست كردن جوراب با كفش
كفش هاي كتاني را با جوراب هاي كالج و يا ساق كوتاه بپوشيد كه لبه ندارند و از كفش بيرون نمي زند. اگر كفش نيم بوت يا چكمه داريد، ابتدا شلوار جين تنگ يا شلوار لگ جذب را بپوشيد سپس جورابي ساق دار را آزادانه بر روي شلوار بپوشيد در نهايت كفش را پا بزنيد. البته طول ساق جوراب از قد كفش بلندتر نباشد.

ست كردن براساس رنگ و طرح لباس
در زمان ست كردن لباس و انتخاب استايل در ابتدا بايد به رنگ و طرح پوشاك خود توجه نماييد. يك اصل مهم وجود دارد، اين است كه؛ طرح هاي مختلف پارچه را در كنار هم استفاده نكنيد. به اين صورت كه در استايل تان دو المان طرح دار آن هم كنار يكديگر نپوشيد. به عنوان مثال: پارچه چهارخانه را با روسري گل دار اصلا نماي جالبي ندارد و به جاي روسري گل دار از يك شال يا روسري ساده تك رنگ استفاده نماييد.
در مورد رنگ ها نيز همين گونه است. بهترين استايل رنگ ها، تركيب رنگ هاي مكمل با يكديگر است. به عنوان مثال رنگ آبي و نارنجي – سبز و قرمز اگر به درستي ست شوند، جذابيت زيادي را به تيپ تان مي بخشند.

مرجع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۳۹ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

شورتكس زنانه چيست؟

در روزهاي قاعدگي بانوان فشارهاي زيادي را تحمل مي كنند چه از نظر جسمي و چه از نظر روحي. در اين ميان وجود يكسري امكانات و لوازم بهداشتي تا حدي مي تواند از بار فشار رواني كه تحمل مي كنند بكاهد. شورت پريودي يا شورت مخصوص قاعدگي يكي از انواع لباس زير زنانه است كه اين روزها بسيار پركاربرد و پرطرفدار شده و روزانه به متقاضيان استفاده از آن افزوده مي شود. بانوان عزيز با كسب آگاهي بيشتر مي توانند از لوازم بهداشتي و شورت ها و پدهاي مختلفي كه براي راحتي و آسايش آنان ساخته و توليد مي شوند، استفاده بهينه تري داشته باشند. در اين يادداشت قصد داريم با بيان مجموعه اي از نكات، شما را براي خريد شورتكس زنانه راهنمايي نماييم.

شورتكس زنانه چيست؟
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

شورتكس هاي خوب و باكيفيت نيلاتن، تا سه برابر قابليت جذب دارد و اجازه نمي دهد كه لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتكس يك انتخاب هوشمندانه براي شما است. از نظر ظاهري مانند شورت زنانه نخي ساده است با اين تفاوت كه اين محصول داراي يك لايه اضافي نانو مي باشد كه تماما پشت كار را از داخل پوشش مي دهد.

اين محصول علاوه بر اينكه قابليت جذب دارد خيلي نرم و لطيف و راحت نيز است. زماني كه مي خواهيد در روزهاي پريودي به باشگاه برويد، پوشيدن اين شورتكس واقعا راه حلي مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

شورت مخصوص پريودي چگونه كار مي كند؟
شورتكس هاي زنانه بهداشتي درست است كه ظاهري ساده مانند شورت زنانه دارند اما از نظر عملكرد و ساختار تفاوت فاحشي ميان اين دو محصول Underwear وجود دارد. شورت بهداشتي بانوان داراي يك لايه اضافي است كه مانع از نشت هر گونه لك يا خون به لايه هاي بالايي يا لباس رويي است.

بسياري از بانوان به اين شورت هاي زنانه مخصوص پريودي اعتماد چنداني ندارند، پيشنهاد نيلاتن اين است كه براي اطمينان بيشتر، بهتر است براي شروع آن را در روزهاي سبك خونريزي بپوشيد و حتي مي توانيد به عنوان يك لباس زير پشتيبان از آن استفاده نماييد. شورتكس ها قدرت جذب بالايي دارند و كار يك يا دو تامپون را انجام مي دهند.

ميكا هولندر كه بنيان گذار شركت سيستين (شركت توليد كننده شورتكس زنانه) در اين رابطه مي گويد: “يك راه خوب بمنظور تست شورت هاي قاعدگي نيز است كه در روزهاي خونريزي سبك آن را به مدت يك شب كامل بر تن داشته باشيد. اگر در اين يك شب امتحانش را خوب پس داد ديگر مي توانيد با خيالي آسوده آن را هميشه بپوشيد. همچنين در روزهاي سنگين پريودي مي تواند به عنوان يك پشتيبان خوب به حساب آيد.”

https://www.betterlives.ir/womens-shorts/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۲۰ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

چجوري فروش اينترنتي موفقي داشته باشيم؟

جمله اي كه زياد اين روزا ميشنويم:

هركي رفت سمت سايت و فروشگاه اينترنتي براي خودش زد برد چون اينستاگرام ديگه بدرد نميخوره((!

اما بايد قبل از اينكه به اين مسئله بپردازيم؛ بهتون بگم كه من محمد نصيري كارشناس ارشد سئو و كارآفريني حدود 8 سال دارم فعاليت ميكنم و با برندهاي بزرگ كسب و كار اينترنتي ايران كار كردم مثل سايت هاي اُكالا، رفاه ماركت (فروشگاه اينترنتي رفاه) و ديجيكالا و... كار كردم و بعد از چندين سال كار كردن تصميم گرفتم من هم از تخصصي كه دارم(يعني سئو سايت و طراحي سايت) استفاده كنم و همين شد كه سايت حرفه اي وبين سئو را براي آموزش سئو و طراحي سايت به صورت كاملا حرفه اي، طراحي كنم.

وبين سئو هم مثل برندهاي ديگه مثل ديوار، شيپور، بيتوته و... با استفاده از سئو سايت توانست مسير موفقيتش را براحتي طي كند.

خب حالا بريم سراغ كار خودمون؛ من از شما چندتا سوال دارم. چند نفر از افرادي كه سايت يا فروشگاهي انترنتي دارند موفق شدند؟ چند نفر از اين دوستان درست و اصولي عمل كردند؟

 سوال مهم: شما تمايل داريد جز كدام دسته باشيد؟
بعد از سال ها فعاليت در راه اندازي و توسعه كسب و كارهاي اينترنتي، يك موضوع هست كه خيلي مهمه!! من هميشه تاكيدش ميكنم. آن هم اين است كه اگر قراره كاري را شروع كنيد، حتما قبل از شروع تحقيق كنيد، برايش برنامه ريزي كنيد و استراتژي شروع كسب و كار داشته باشيد و بي گدار به آب نزنيد! اگر اين كاري كه گفتم را انجام دهيد خيلي درصد موفقيت شما بيشتر مي شود.

خب اگر از دنياي كسب و كار سنتي فاصله گرفته ايد و مي خواهيد وارد كسب و كار اينترنتي شويد؛ به شما تبريك مي گويم. من و تيم وبين سئو مثل هميشه همسفر شما در راه موفقيت هستيم و اينجاييم كه به شما فوت كوزه گري داشتن يك وبسايت فروشگاهي حرفه اي را ياد بدهيم.

 بجنب؛ اگه اينترنتي بفروشي بردي!
همين اول كار ميخواهم به شما بگويم كه من هم قبول دارم كه شروع يا راه اندازي كسب و كار اينترنتي كار آسوني نيست.

دلايلي هم براي اينكه بگم آسون نيست براي شما آوردم:

بازار آنلاين خيلي شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتي قابل مقايسه نيست.
ذائقه مشتريان اينترنتي كاملا متفاوت است و همين باعث سخت شدن نگه داشتن مشتريان راضي است.
و...
خب اين دلايل را نگفتم كه بيخيال ماجراي طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي با تجربه فروش 24 ساعته شويد. هنوز هم مي توانيد به راحتي فروشگاه اينترنتي خودتون را داشته باشيد.

خب قطعا بخاطر توجه به سختي مسير، زمان زيادي است كه از تجربه فروش آنلاين عقب مانده ايد. اما بدانيد كه حتي در شرايط سخت از اين ها هم مي توان با استراتژي درست وارد بازار شد و سهمي از بازار را براي خودمان بكنيم.

مثلا همين شركت تپسي وقتي وارد بازار شد كه همه ما داشتيم از يك شركت معتبر ديگري مثل اسنپ استفاده مي كرديم ولي خب تپسي با انتخاب هاي درست و تكنيك هاي درست توانست به موفقيت دست پيدا كند. پس فكر نكنيد كه ديگر دير شده و نمي توان كار انجام داد، ادامه دهيد چرا خيلي ها در حال كسب سود از همين بازار هستند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۳۱ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

نكات مهم هنگام خريد اينترنتي پوشاك

خريد لباس يكي از بزرگترين دغدغه هاي خانوم ها است، به همين دليل بسياري از خانمها اين روزها به خريد اينترنتي لباس روي آورده اند، اما اگر مي خواهيد از خريد خود پشيمان نشويد بهتر است به نكات زير با دقت مطالعه كنيد.

حتما براي شما نيز پيش آمده كه در سايت ها و يا در صفحات مجازي لباسي را ببينيد و تصميم به خريد اينترنتي آن داشته باشيد، اما براي خريد اينترنتي لباس، بايد به يكسري از موارد به دقت توجه كنيد تا از خريد خود پشيمان نشويد.

در ابتدا بهتر است كه يك فروشگاه اينترنتي معتبر پيدا كنيد تا نسبت به هزينه اي كه پرداخت مي كنيد و در قبال آن كالاي مورد نظر خود را دريافت مي كنيد، اطمينان كامل داشته باشيد. آيا اين فروشگاه داراي تاييده ي وزارت مربوطه مي باشد؟

بعد بايد به اين سوال پاسخ دهيد كه اين لباسي كه ميخوام بخرم آيا براي من مناسب است؟ در چه مكان هايي مي توانم از آن استفاده كنم؟ آيا اصلا لازم است كه من آن را بخرم يا نه؟ آيا رنگ اين لباس با رنگ پوست من همخواني دارد؟

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۲۹ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

نكات تاثيرگذار در افزايش فروش فروشگاه هاي اينترنتي

براي افزايش فروش در فروشگاه هاي اينترنتي، رعايت نكاتي الزامي است و مي تواند در اين راه به شما كمك كند. در ادامه مقاله با اين نكات آشنا خواهيد شد؛ پس از آشنايي با اين نكات توصيه مي شود از اين نكات در فروشگاه اينترنتي خود اجرا كنيد.

نكات موثر در افزايش فروش فروشگاه هاي اينترنتي

1.با دادن امتياز به مشتري فروش آنلاين را افزايش دهيد
در اكثر فروشگاه ها براي افزايش فروش آنلاين، مشتري پس از انتخاب كالاي مورد نظر، نياز به تخفيف يا هداياي تبليغاتي دارد كه رضايت از خريد را افزايش دهد در فروشگاه هاي حضوري كه امكان ارتباط حضوري وجود دارد، هداياي تبليغاتي برندهاي آنلاين با ايجاد حس ارزش در بين مشتريان، رشد قابل توجهي در وفاداري مشتريان آنلاين به دست مي آورند.

با تشويق مشتريان به خريد مجدد يا اشتراك گذاري محصولات و صفحات خود با ديگران به مشتريان پاداش دهيد. با ارائه كدهاي تخفيف به مشتريان درصد تخفيف ويژه اي بدهيد تا افزايش سريع تري در فروش آنلاين را تجربه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۱۴ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

اهميت شركت در دوره آموزش سئو

سئو بخشي جدايي ناپذير از بازاريابي ديجيتال است كه مي تواند آينده كسب و كار آنلاين شما را در فضاي اينترنت تضمين كند. بنابراين اهميت سئو در بازاريابي ديجيتال بر كساني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند پوشيده نيست.

سئو باعث شده وب سايت شما به عنوان يكي از صفحات اول موتورهاي جستجو انتخاب شود، از اين رو شما به يكي از گزينه هاي مربوط به جستجوي جستجو شده توسط كاربران تبديل مي شويد. به اين ترتيب با هر كليك بر روي وب سايت خود، نرخ كليك، تعداد بازديد از صفحه، ترافيك سايت و ... را افزايش خواهيد داد.

اين مقاله به اهميت شركت در دوره آموزشي سئو اختصاص دارد، اما قبل از اينكه به چرايي يادگيري سئو و اهميت سئو بپردازيم، بهتر است ابتدا با مباني تئوري سئو و ديجيتال ماركتينگ آشنا شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۱۲ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)