لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

ضرر نبستن سوتین

نداشتن سوتین؛ شاید بارها این عبارت را شنیده باشید، اما خطرات سوتین بسیار زیاد است، برخی می گویند بهتر است از سوتین هایی استفاده کنید که به فرم دهی سینه ها کمک می کند. در این صورت گیج می شوید و نمی دانید کدام کلمات را جدی بگیرید.

در این مقاله می خواهیم حقایقی در مورد مضرات سوتین ها بدانیم و به سوالاتی که به یکباره به ذهنمان خطور می کند پایان دهیم.

حقایق و شایعات
استفاده از سوتین در شب؛ درست یا غلط؟
طبق تحقیقات انجام شده سال ها پیش، پوشیدن لباس های تنگ در شب هنگام خواب می تواند چرخه خواب و بیداری را مختل کند. آنها دریافتند که فشار پوشیدن لباس های تنگ در طول خواب می تواند دمای بدن را افزایش دهد و این افزایش دما می تواند ملاتونین را کاهش دهد و باعث بی خوابی شود.

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از سوتین هنگام خواب توصیه نمی شود، انسداد عروق لنفاوی و کاهش جریان خون است. کاهش جریان خون باعث بروز بیماری های مختلف و انسداد رگ های لنفاوی باعث بیماری های مختلف می شود.

استفاده از سوتین در طول روز؛ درست یا غلط؟
هیچ مدرک محکمی مبنی بر مضر بودن پوشیدن سوتین هر روز وجود ندارد. در واقع، ناراحتی سوتین زمانی رخ می دهد که از سوتین اشتباه استفاده می کنید، که می تواند باعث درد گردن و ستون فقرات شود و شکل آن به مرور زمان تغییر کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از سوتین های با بندهای سفت به مرور زمان باعث ایجاد لک های دائمی بر روی بافت نرم شانه می شود.

استفاده از سوتین کوچک باعث تغییر شکل سینه می شود که منجر به جراحی زیبایی سینه می شود.

وقتی انتخاب درستی داشته باشید، لازم نیست نگران کمبود سوتین باشید.افراد با سینه های بزرگ وزن بیشتری نیز دارند. به همین دلیل، نپوشیدن سوتین می تواند باعث گردن درد، کمردرد، تحریک اعصاب و سردرد شود.

سوتین مناسب را انتخاب و خریداری کنید
اگر درست انتخاب کنید، نه تنها از دست دادن سوتین خود را به صفر می رسانید. در عوض، از بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهید کرد.

شکل سوتین سمت راست
سوتین مناسب نباید تنگ باشد.

رشته باید کمی شل باشد.

در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد درد و ناراحتی نشوید.

سلامتی خود را بهبود بخشید.

وسایل او باید به گونه ای باشد که هوا در آن جریان داشته باشد و باعث گرما و عرق زیاد نشود; زیرا می تواند باعث ایجاد حساسیت های مختلف شود.

ساده و راحت باشد؛ استفاده از سوتین های فانتزی، سوتین های فنری و ... برای روز و شب مناسب نیست و نه تنها هیچ فایده ای جز زیبایی ندارد، بلکه می تواند مضرات پوشیدن سوتین را افزایش دهد.

خلاصه نهایی
در این مقاله به این نتیجه می رسیم که استفاده از سوتین برای همه خطرناک نیست.

عواقب سوتین فقط متوجه افرادی می شود که از سوتین های اشتباه استفاده می کنند و فکر می کنند وقتی خود را در شرایط سخت قرار می دهند می توانند سینه های خوش فرم و زیبایی داشته باشند.

خواب خوب و خوب را فراموش نکنید، عادت معمول پوشیدن سوتین هنگام خواب را ترک کنید و نگران درد خود نباشید. از آنجا که هنگام خواب فعال و فعال نخواهید بود، بنابراین برداشتن سوتین در این زمان نمی تواند دلیل موجهی برای سینه باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۱۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)