لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

طراحی سایت شرکتی توسط تیم وبین سئو

DNN
DNN یک سیستم مدیریت محتوای متن باز قابل توسعه، ایمن و مقیاس پذیر است. DNN در زبان های برنامه نویسی #C و Asp.net و پایگاه داده Microsoft Sql Server پیاده سازی شده و به صورت رایگان در دسترس است. بزرگترین ویژگی این سیستم مدیریت محتوا امنیت بالای آن است. به همین دلیل، بسیاری از سازمان های دولتی، شرکت ها، شرکت های کارگزاری، بانک ها، دولت های محلی و غیره از DNN برای طراحی وب سایت های خود استفاده می کنند. سرعت راه اندازی سایت در DNN بسیار سریع است و سیستم در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های جذاب DNN ها، ماژول هایی است که برای کدنویسی در محیط DNN استفاده می شود. شرکت های طراحی وب سایت معمولاً از سیستم های مدیریت محتوای DNN استفاده نمی کنند زیرا بودجه لازم برای خرید ماژول های گران قیمت را ندارند.به همین دلیل، آنها به دنبال سیستم های مدیریت محتوای ارزان تر و با کیفیت پایین تر هستند. طراحی وب سایت با DNN یک وب سایت قدرتمند و امن را ارائه می دهد.

جومورا
جوملا یک نرم افزار مدیریت محتوای رایگان است که انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. با این حال، مانند همه نرم افزارهای مشابه، ساختار وب سایت محدود است. به عنوان یک توسعه دهنده وب حرفه ای، این محدودیتی است که ممکن است آن را دوست نداشته باشید، اما جوملا قالب های زیادی را ارائه می دهد که بر ظاهر بصری و عملکرد تأثیر می گذارد و احتمالاً می توانید یکی را انتخاب کنید. لطفاً یکی را که مطابق با نیازهای خود است پیدا کنید.

علاوه بر قالب ها، جوملا هزاران افزونه دارد که می توانید با کمی تلاش و بدون برنامه نویسی به وب سایت خود اضافه کنید. بسیاری از آنها رایگان هستند، اما قیمت برخی بین 20 تا 200 دلار است. نسخه رایگان ممکن است ویژگی های نسخه پولی را نداشته باشد، بنابراین به دقت بررسی کنید که چه ویژگی هایی در دسترس هستند. اگر می‌خواهید افزونه‌ها را مرور کنید، لطفاً از فهرست افزونه‌های جوملا دیدن کنید.ایده جوملا به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، حذف نیاز به کدنویسی وب سایت شما از ابتدا است. جوملا همچنین انجام تغییرات و به روز رسانی ها را بسیار آسان می کند. حتی در برخی موارد می توانید خودتان با کمک یک توسعه دهنده وب این کار را انجام دهید. نصب جوملا نسبتا آسان است، اما ممکن است کمی طول بکشد، به خصوص اگر اولین بار باشد. پیدا کردن یک توسعه دهنده وب جوملا با تجربه می تواند در این مورد کمک کند.

ورد مطبوعات
وردپرس نیز مانند جوملا یک سیستم مدیریت محتوا با کاربری آسان است. همچنین از قالب ها برای ارائه افزونه های مختلف و ویژگی های اضافی استفاده می کند. تفاوت اصلی با وردپرس این است که در درجه اول به عنوان یک وبلاگ طراحی شده است. می توان از آن مانند جوملا در یک صفحه وب معمولی استفاده کرد، اما صفحه اصلی آن یا حتی یک صفحه خاص به انتخاب شما می تواند به عنوان یک وبلاگ با استفاده آسان با تمام ویژگی های معمول راه اندازی شود.

همچنین می توانید افزونه های زیادی را برای وردپرس اضافه کنید که می توانید مانند جوملا اضافه کنید.این شامل تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، گالری عکس، عضویت، پادکست، ویدئو، خبرنامه و موارد دیگر می شود. می‌توانید بسیاری از افزونه‌های وردپرس را در فهرست افزونه‌های ما مرور کنید یا برای عملکردی که نیاز دارید جستجوی Google انجام دهید. همانند جوملا، می توانید یک توسعه دهنده وب نیز استخدام کنید تا تنظیمات اولیه را برای شما انجام دهد.

طراحی سایت شرکتی

مرحله 3 - یک میزبان وب برای وب سایت خود انتخاب کنید.
هنگامی که تصمیم گرفتید کدام نرم افزار را انتخاب کنید، باید میزبانی وب را انتخاب کنید که میزبان وب و نرم افزارهای مرتبط را از راه دور اجرا کند و به بازدیدکنندگان سایت شما ارائه دهد. انتخاب هاست وب سایت بستگی به نرم افزار دارد و بر سرعت و تعداد بازدید سایت شما تأثیر می گذارد. می توانید با یک سرویس میزبانی وب ارزان اما نه قدرتمند شروع کنید و در صورت نیاز برای سرور اختصاصی سریعتر و قدرتمندتر ثبت نام کنید. این یک نکته مهم هنگام انتخاب میزبان است، حتی اگر با گزینه های ارزان تر شروع کنید.سوال دیگر این است که آیا میزبان شما نصب خودکار نرم افزار مدیریت محتوای انتخابی شما را ارائه می دهد (مخصوصاً اگر وب سایت خود را اجرا می کنید)؟ بسیاری از خدمات میزبانی عالی به شما اجازه می دهند این کار را تنها با یک کلیک انجام دهید. در بیشتر موارد، می توانید از یک هاست برای چندین وب سایت استفاده کنید. اگر خودتان این کار را انجام می دهید، باید به خدمات پشتیبانی میزبانی توجه زیادی داشته باشید.

مرحله 4 - یک قالب وب سایت و افزونه ها را انتخاب کنید.
هنگامی که نرم افزار خود را انتخاب کردید و در مورد هاست خود تصمیم گرفتید، باید به ویژگی های دیگر فکر کنید. اولین مورد قالب ها است. با سیستم های مدیریت محتوا، به خصوص جوملا و وردپرس، می توانید از بین صدها یا حتی هزاران قالب مختلف، وب سایت خود را همان طور که می خواهید به نظر برسانید. برخی از الگوها نسبتاً عمومی هستند، اما به نوع خاصی از محصول یا خدمات مربوط می‌شوند (گرافیک‌های پس‌زمینه و سایر عناصر بصری آن الگو، محصول یا خدمات خاص را منعکس می‌کنند) و برخی دیگر با ویژگی‌های جذاب.به عنوان مثال، یک شرکت املاک و مستغلات از الگوی خاصی برای فروش املاک پیروی می کند. این الگو شامل قالب هایی با پس زمینه و ویژگی های مرتبط با کسب و کار شما می باشد. قالب های رایگان به راحتی در دسترس هستند، اما نگران نباشید، قالبی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، هزینه کمی برای شما خواهد داشت. در برخی موارد، شما می توانید یک الگو را با حداقل 25 دلار دریافت کنید. فراتر از قالب ها، ممکن است به افزونه های اضافی برای ارائه عملکردی نیاز داشته باشید که استفاده از وب سایت شما را آسان تر می کند. مانند قالب ها، برخی از آنها رایگان هستند، اما قالب های پولی بسیار بهتر و گاهی کاملا معقول هستند. من به هر دو سایت جوملا و وردپرس دسترسی دارم. همه پلاگین ها / ترتیب مجدد افزونه ها امکان پذیر است. لطفا توجه داشته باشید که برخی از نسخه های پولی در سایت ذکر شده است. این سیستم دسته بندی بسیار خوبی دارد، بنابراین بازدید از جوملا و دیدن موارد موجود بسیار راحت است.حتی اگر به وردپرس بروید، حداقل می توانید برخی از ویژگی های موجود را ببینید یا چیزی شبیه به وردپرس را جستجو کنید.

اگر می‌خواهید یک تجارت الکترونیک ساده اضافه کنید، باید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، ویدیوها، پادکست‌ها را تنظیم کنید، از مردم بخواهید برای اطلاعات و دانلود رایگان، گزینه‌های نظرسنجی، خبرنامه‌ها، هر چیزی که فکرش را بکنید ثبت‌نام کنند. به عنوان یک افزودنی موجود است. -بر.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۵۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)