لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

امکانات یک وب سایت فروشگاهی مشابه دیجیکالا

سیستم ردیابی محصول
این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که در صورت تمایل به اطلاع از تغییرات قیمت و به روز رسانی یک محصول خاص، در خبرنامه محصول مشترک شود تا ایمیلی با تغییرات قیمت جدید و سایر مشخصات محصول برای کاربر ارسال شود.

افزودن به علاقه مندی ها
این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که محصولات مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کند تا در صورت نیاز به سرعت به آنها دسترسی داشته باشد. همچنین در صورت ورود کاربر به وب‌سایت، علایق کاربر در لاگین‌های بعدی او ذخیره می‌شود و به این ترتیب می‌توانید دسترسی سریع‌تری به محصولات مورد نظر داشته باشید.

سیستم رای گیری و نظردهی پیشرفته دیجی کالا
سایت های فروشگاهی معمولی دارای سیستم نظر و رای گیری نیز هستند اما سایت دیجی کالا نسخه پیشرفته ای دارد و کاربران می توانند به نظرات رای دهند و رای گیری بر اساس چندین عنصر مختلف انجام می شود.نمودار قیمت
نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت نموداری در صفحه محصول نشان می دهد تا کاربر اطلاعات بیشتری در مورد محصول داشته باشد.

آیا می توانیم با دیجی کالا یک سایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟
این چیزی نیست که شما فکر می کنید. چون الان هم دیجی کالا رتبه اول برخی محصولات را ندارد. بیشتر تمرکز آن بر روی یک سری محصولات فقط دیجیتال است. بنابراین اگر بخواهد روی همه دسته محصولات کار کند، هزینه این کار بسیار بالاست و چندان راحت نیست. بنابراین ترجیح داد روی تعدادی از دسته بندی های محصول کار کند و مابقی را از روش های دیگری مانند همکاری در فروش به دست آورد. کار شما را آسان کرد.

قابلیتی وجود دارد که سایت دیجی کالا فاقد آن است و بهتر است برای سایت در نظر گرفته شود
نسخه موبایلی وب سایت و طراحی سایت ریسپانسیو امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است، دلیل اصلی آن این است که حدود 50 درصد از کاربران از تلفن همراه برای وب سایت استفاده می کنند و گوگل و سایر موتورهای جستجو، داشتن نسخه موبایلی وب سایت را یکی از مواردی می دانند. عناصر رتبه بندی وب سایت و اگر وب سایت دارای نسخه موبایل باشد رتبه موتور جستجو بهتری خواهد داشت.ارسال یک پیامک
اعلان ها و پیام ها علاوه بر ایمیل از طریق پیامک ارسال می شود.

SSL
بهتر است برای وب سایت فروشگاه گواهی SSL خریداری کنید و وب سایت را بر روی بستر HTTPS پیاده سازی کنید. گواهی SSL برای وب سایت های فروشگاهی ضروری است.

آخرین کلمه.
در این مقاله در مورد طراحی سایتی مشابه دیجی کالا صحبت کردیم، ویژگی های این فروشگاه بزرگ را بررسی کردیم و متوجه شدیم که برای داشتن چنین فروشگاه اینترنتی از چه روش هایی می توانیم استفاده کنیم. و همچنین به راهکارهای مهم رقابت با دیجی کالا اشاره کرده ایم.

برای بررسی امکانات سایت فروشگاه خود، حتما با یک متخصص طراحی سایت مشورت کنید. دارکوب از سال 1360 در زمینه طراحی سایت اینترنتی فعالیت می کند و در طول این سال ها حدود 3000 وب سایت طراحی کرده است که از این تعداد 500 وب سایت طراحی شده توسط این شرکت فروشگاهی بوده و تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی دارند. برای راه اندازی سایت فروشگاهی خود می توانید به صورت رایگان مشاوره کنید.

 

مرجع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۰۴ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)