لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

وردپرس یک پلت فرم عالی برای انواع وب سایت ها

وردپرس، بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان
منظور از وب سایت وردپرس چیست؟
وب سایت وردپرس هر وب سایتی است که از این سیستم به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کند. وردپرس هم در قسمت Back-end وب سایت (قطعات مدیریتی و قسمت هایی که برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نیست) و هم در Front-end (قسمت قابل مشاهده برای بازدیدکنندگان) یک رابط کاربری عالی و قدرتمند دارد.

چه وب سایت هایی را می توان با وردپرس ایجاد کرد؟
یک سوال رایج در بین کاربران این است که چه سایت هایی را می توانیم با وردپرس ایجاد کنیم؟ در واقع پاسخ به این سوال این است که با این CMS می توانید هر وب سایتی را ایجاد کنید، فقط باید در کدنویسی مسلط باشید و با زبان PHP آشنا باشید. در اینجا نمونه هایی از وب سایت هایی که اغلب با وردپرس ایجاد می شوند را به شما نشان خواهیم داد:

وبلاگ: وبلاگ نوع خاصی از وب سایت است که به اشتراک گذاری افکار، تصاویر، نظرات و حتی محتوای آموزشی و خبری اختصاص یافته است.صفحه اصلی یک وبلاگ معمولاً آخرین مطالب منتشر شده را نشان می دهد.
فروشگاه اینترنتی (تجارت الکترونیک): فروشگاه اینترنتی به شما امکان می دهد کالا یا خدمات را به صورت آنلاین بفروشید و از طریق سیستم پرداخت آنلاین پول دریافت کنید. البته وردپرس به صورت پیش فرض این قابلیت را ندارد اما می توانید با نصب افزونه فروشگاهی این قابلیت را اضافه کنید.
وب سایت های اداری و شرکتی (وب سایت تجاری): امروزه بسیاری از کسب و کارها خدمات خود را از طریق وب سایت ارائه می کنند، اگر کسب و کار شما نیز به وب سایت نیاز دارد تا مشتریان بتوانند از خدمات شرکت مطلع شوند، وردپرس گزینه بسیار مناسبی است. این CMS یکی از محبوب ترین سیستم ها برای ایجاد وب سایت های اداری و شرکتی است.
عضویت: شاید به یک وب سایت عضویت نیاز داشته باشید، برای مثال کاربران فقط پس از عضویت در سایت شما می توانند به محتوا دسترسی داشته باشند یا برای دسترسی به محتوا نیاز به عضویت و پرداخت داشته باشند! در این صورت وردپرس یک سیستم بسیار قدرتمند و کاربردی برای شما خواهد بود.
نمایش نمونه کارها: امروزه اکثر شرکت ها و افرادی که قصد نمایش نمونه کارها یا فروش آثار هنری، مهارت های طراحی و ... را دارند از این سیستم یعنی محیط وردپرس برای ایجاد وب سایت هایی با موضوع نمایش نمونه استفاده می کنند. خیلی خوب کار میکنهانجمن: امروزه بسیاری از وب مسترها از این سیستم مدیریت محتوای محبوب برای ایجاد یک انجمن استفاده می کنند، البته شما باید از یک افزونه برای افزودن عملکرد انجمن به وردپرس استفاده کنید.
وب سایت های خبری (NEWS): قطعا وردپرس بهترین سیستم برای ایجاد وب سایت خبری است، بسیاری از وب سایت های خبری مهم دنیا از این سیستم استفاده می کنند.
وب سایت آموزشی (E-learning): از دیگر وب سایت ها می توان به وب سایت های آموزشی اشاره کرد. بسیاری از وب سایت های آموزشی از این سیستم استفاده می کنند، در وردپرس حتی می توانید از دوره های آنلاین استفاده کنید که نیاز به استفاده از افزونه دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۰:۵۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)