لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

پرکاربردترین سوتین ها را بشناسیم

همیشه باید انواع مختلف سوتین در کمد لباس شما وجود داشته باشد، در واقع هر تیپ اندامی به سوتین خاص خود نیاز دارد، البته تنوع لباس به شما این امکان را می دهد که یک سوتین شیک و متناسب با هر لباسی داشته باشید. استفاده از سوتین اغلب در مورد شکل دادن و محافظت از بافت سینه مطرح می شود، اما تنوع در این نوع لباس زیر به دلیل تیپ بدن افراد است و همانطور که اشاره کردیم نیاز به ست کردن آنها با لباس های مختلف است.

در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه به معرفی مدل های مختلف و مشاهده انواع مدل های سوتین بپردازیم. ما در این مقاله شما را در انتخاب سوتین مناسب راهنمایی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

1. سوتین فشاری (ژاکارد)
همانطور که از نام این سوتین ها مشخص است، شکل دادن از طریق ابر فشرده سازی داخل کاپ یکی از وظایف این مدل سوتین است.
اسفنج های فشرده معمولاً گوشه های فنجان بالایی بدن را با قسمت پایینی فنجان به سمت بالا نگه می دارند. سوتین های تاپ دار به طور کلی دو نوع هستند: تاپ کامل و نیم تاپ.
سوتین های کاملاً پر شده بهترین گزینه برای خانم های کوچک با حجم هوای فشرده اضافی هستند.سوتین های جک برای چه لباس هایی مناسب هستند؟

لباس یقه باز
لباس شب

2. سوتین اسفنجی یا بالشتکی (پادد-سوتین)
یک سوتین راحت برای استفاده روزمره را باید در بین خانم ها سوتین اسفنجی نامید و تقریباً هر خانمی در کمد لباس خود یک سوتین اسفنجی دارد. سوتین با لایه ابری نازک به شکل دادن به فنجان ها کمک می کند و حداقل یک اندازه از بالاتنه را بیشتر از آنچه که هست نشان می دهد.
اغلب این سوتین ها با شورت می توانند ترکیبی از شورت و سوتین اسفنجی باشند که برای خانم ها جذاب هستند.

3. سوتین تیشرت
سوتین ها همانطور که از نامشان پیداست برای لباس های جاذب مخصوصا برای استفاده روزمره مانند تاپ و تی شرت هستند. مواد آنها معمولاً نازک هستند و برای استفاده روزمره طراحی و تولید می شوند.

4. سوتین های بدون بند یا یقه
اگر لباس یقه باز دارید یا نگران دیدن بندهای سوتین از بالا هستید، یک سوتین اسفنجی کوتاه بدون بند بهترین است.
این سوتین‌ها با لایه‌ای از ابر نازک به بدنه فوقانی شکل می‌دهند و اغلب دارای بندهای بدون تسمه یا نامرئی هستند.

5. سوتین بالکنی (بهترین سوتین بدون بند)
این سوتین‌ها مانند سوتین‌های بدون تسمه یا شانه‌ای دارای نیم فنجان هستند و کل سینه را نمی‌پوشانند. تسمه های متصل به فنجان ها روی شانه ها با فاصله ای بیشتر از یکدیگر قرار می گیرند.
به علاوه ارتفاع کاپ نسبت به سایر سوتین ها کمتر است، این ویژگی آن را برای لباس های یقه باز ایده آل می کند.

ما این سینه بند را برای خانم هایی با سینه زیر 95 سال پیشنهاد می کنیم. متاسفانه این سوتین برای خانم هایی با سایز 85 به بالا مناسب نیست.

6. سوتین گیپوری (سوتین توری)
شورت و سوتین برای اهداف مختلف وجود دارد. یکی از محبوب ترین سوتین ها، سوتین گیپوری است. این مدل به دلیل راحتی و تنوع، اغلب برای خانم ها جذاب است.
الیاف مش و گیپور خود در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند، بنابراین می‌توانید چندین رنگ و طرح را در یک مدل سوتین پیدا کنید که همگی به زیبایی بالاتنه شما کمک می‌کنند.
این مدل فاقد اسفنج و گاهی اوقات فنر است و برای استفاده روزمره انتخاب خوبی است.

7. سوتین بلت
اگر از کت های بمب افکن یا پیراهن های مردانه متناسب با استایل خود استفاده می کنید، باید بدانید که این شورت های ساخته شده از گیپور مناسب شما هستند.
در روندی در سال های اخیر شاهد افزایش محبوبیت این مدل در بین دختران جوان بوده ایم. تنوع رنگ و طرح پارچه در این استایل سوتین و همچنین راحتی در پوشیدن به این استایل ها شخصیت منحصر به فردی می بخشد.

8. سوتین ورزشی
اگر ورزش را به عنوان یکی از عادات مثبت روزانه خود در نظر می گیرید، پس سوتین ورزشی یکی از پرکاربردترین لباس های زیر روزانه شما محسوب می شود.

9. سوتین پلانچ
این سوتین برای خانم هایی که لباس های یقه U یا V می پوشند مناسب است. از آنجا که فاصله بین دو فنجان زیاد است، بند های شانه بلند هستند.

10. سوتین ژله ای
این سوتین ها برای سوتین های بدون پشت یا یقه قایق مناسب هستند. یقه یا یقه قایق بسیار باز است و وجود هر گونه بند یا قسمت فنجانی زیبایی لباس را از بین می برد.به خاطر داشته باشید که پدهای ژل مانند سوتین های ژله ای از الیاف سیلیکونی ساخته شده اند که به داخل بدن می چسبند و برای لباس های ابریشمی نازک مناسب هستند. پدها و سوتین های ژله ای ناحیه فنجان را می پوشانند و برآمدگی سینه را از زیر لباس پنهان می کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۴۰ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)