تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ
یکی از بخش های مهم در سئو سایت فروشگاهی، تحقیق و انتخاب صحیح عبارات کلیدی است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اینترنت فعالیت می کنید باید عبارات مناسبی که باعث فروش می شوند را انتخاب کنید.
دقت کنید انتخاب عبارات باید براساس صفحه ای که قرار سئو کنید انجام شود. مثلا برای صفحه لندینگ دسته بندی یک سری عبارات را باید انتخاب کنید و برای صفحه محصول عبارات دیگر.
برای مثال اگر فروشنده کالای دیجیتال مثل موبایل هستید برای صفحه دسته بندی موبایل باید عباراتی مثل خرید گوشی، خرید موبایل و… را انتخاب کنید و برای دسته بندی گوشی های سامسونگ عبارات خرید موبایل سامسونگ یا خرید گوشی گوشی سامسونگ را انتخاب کنید.
اگر محصول سامسونگ s22 را برای فروش دارید باید صفحه محصول با عبارت خرید گوشی سامسونگ s22 یا قیمت گوشی سامسونگ s22 و… سئو کنید.
اگر که نیاز به اطلاعات دقیق تر همراه با مثال بیشتر دارید میتوانید به دوره آموزش سئو حرفه ای و پیشرفته سایت webinseo سر بزنید.
انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی
هدف گذاری برای صفحات مهم در فروشگاه اینترنتی به این شکل هستش که محصولات و دسته هایی که قرار کار کنیم مشخص میشه. زنجیره تامین و استراتژی فروش محصولات هم مشخص میشه. بعد به سئوکار میگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندی داریم حالا براساس ترند بازار از کدوم محصولات شروع کنیم به سئو.
استراتژیست محتوا هم با عباراتی که سئوکار مشخص کرده کار رو شروع میکنه و استراتژی رو تدوین میکنه.
شناخت ساختار صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی
صفحات مهم یک فروشگاه اینترنتی که برای سئو و اعتماد کاربران بسیار مهم است:
صفحه محصول یا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندی محصولات یا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خرید یا SCP
صفحه تسویه حساب یا CP (Checkout Page)
صفحه قوانین و سیاست های کسب و کار
صفحات درباره و تماس با کسب و کار
صفحات بلاگ
و…
اینجا کلیک کنید
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ آذر ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۳۶:۰۵ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:
افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪
افزایش عبارات کلیدی فروشنده
افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت
افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%
افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪
اهداف بهینه سازی وب سایت
هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.
این به معنای تکیه بر چند تکنیک اثبات شده بهینه سازی وب سایت است:
دید ارگانیک و ترافیک را هدایت کنید. بیشتر وبسایتهای بهینهسازی شده، بیشترین سهم ترافیک را به خود اختصاص دادهاند. جستجوی آنلاین به سادگی نحوه جستجوی خریداران برای اطلاعات است و شما می خواهید خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.
مثل یک خریدار فکر کنید. شما هر روز از وب سایت ها برای تصمیم گیری خرید خود استفاده می کنید. اگر در وب سایت خود به چیزی برخورد کردید که احساس عجیبی یا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً برای بازدیدکنندگان شما چنین احساسی دارد. مشخص کنید چه چیزی خاموش است و آن را برطرف کنید.
تست. فرضیه هایی در مورد اینکه چگونه ممکن است بتوانید یک صفحه یا عنصری از وب سایت را که برای ایجاد تبدیل مهم است بهبود بخشید و آنها را آزمایش کنید. وب سایت را بر اساس نتایج به روز کنید.
روی بخش های کلیدی سفر تبدیل تمرکز کنید. تلاش خود را در صفحات و تجربیاتی که بیشترین تأثیر را خواهند داشت، به کار ببرید. فکر کنید: تبلیغات پولی یا صفحات فرود کمپین، صفحات پربازدید در وب سایت شما، و صفحاتی که باید به عنوان بخشی از سفرهای کلیدی تبدیل بازدید شوند.
بیش از هر چیز روی تبدیل ها تمرکز کنید. این هدف نهایی است. شما اولویت های رقابتی، زمان محدود و محدودیت های بودجه خواهید داشت. هر تصمیمی را در مورد جایی که تلاش خود را روی این موضوع متمرکز کنید که چه چیزی باعث تبدیل بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر می شود، بگیرید.
ادامه مطلب
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ آذر ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۵۴:۳۸ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
تا پایان سال 2021، حدود 2.1 میلیارد دلار خریدار اینترنتی در سراسر جهان وجود داشت.(براساس آمار سایت www.statista.com) این آمار فرصتی فوق العاده ای را به ما نشان می دهد. البته این آمار به صورت جهانی می باشد. براساس گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران (ecommerce.gov.ir) ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیکی در ایران 1.237 هزار میلیارد تومان در سال 1400 بوده که 13 درصد نسبت به سال 1399 رشد کرده است.
پس اگر می خواهید شما هم مثل سایت های دیوار، دیجیکالا، وبین سئو، فرانش، فرادرس و... سهمی از بازار تجارت الکترونیک ایران داشته باشید باید بجنبید!
حالا خبر خوب چیه؟ هرچقدر که جلوتر میریم در تجارت الکترونیک راه های بیشتری از همیشه برای هدایت ترافیک هدفمند و موثر به سایت شما وجود دارد، از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (seo) گرفته تا بازاریابی پیامکی، ایمیلی و... .
من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی بهت میگم که با داشتن استراتژی های موثر و مدرن در کسب و کارت، میتونی قدم های شگفت انگیزی سمت دنیای دیجیتال برداری.
مهم ترین قدم : بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
اگر سایت دارید و به دنبال یادگیری سئو نیستید؛ سخت در اشتباه هستید. (میدونی دلیلش چیه انگار داری آب الک میکنی!!!!)
اگر می خواهید صدایتان به جایی برسد باید سئو بدانید؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم سایتی را راه اندازی کنم تا منابع رایگان سئو و تجربیات خودم را در اختیارتان قرار دهم.
اما اگر به دنبال مسیر سریع تر و آسون تر هستید من به شما دوره آموزش سئو سایت حرفه ای وبین سئو را پیشنهاد می دهم که به صورت جامع و کامل سئو را آموزش داده ایم.
مزایای شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو سایت وبین سئو
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ آذر ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۵۳:۳۶ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.
مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!
نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.
شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.
پس ما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.
افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.
من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.
حالا بریم سراغ سئو به روش وبین سئو
سئو چیست؟
سئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.
منبع
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ آذر ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۵۲:۳۳ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
ایران و کسب و کارهای اینترنتی مجوز دار!
یکی از آمارهای جذاب گزارش سایت تجارت الکترونیکی ایران رشد شدید فعالان در وب فارسی را نشان می دهد. شاید براتون جالب باشد اگر بدانید که در 10 ماهه ابتدایی سال 98 یعنی قبل همه گیری کرونا در ایران؛ تعداد کسب و کارهای دارای اینماد چیزی حدود 10 هزار عدد بوده است اما در 10 ماهه سال 99 این عدد به 28 هزار عدد رسیده که یعنی حدود 19 برابر شده!!
این رشد بدلیل محدودیت برای درگاه پرداخت الکترونیکی هم بوده اما متوقف نشده و در نیمه اول سال 1400، به 89 هزار عدد رشد کرده است. منبع آمار(ecommerce.gov.ir)
دقت کنید این آمار برای کسب و کارهایی می باشد که دارای مجوز و اینماد هستند و هنوز پیج های اینستاگرامی در این آمار نمی باشند!!! اگر بخواهیم درست تر بگوییم کسب و کارهای اینترنتی ایران حدود 700 هزار کسب و کار است!
وضعیت خرده فروشی آنلاین در ایران
براساس آمارهایی که دیجی کالا جمع آوری کرده سهم خرده فروشی آنلاین از کل بازار ایران در سال 1400 با رشد 25 درصدی نسبت به سال 1399 از عدد 3.2 به 4 درصد رسیده است. این یعنی کل بازار آنلاین ایران یعنی سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام همه باهم 4 درصد کل بازار ایران!!!!
پس هنوز هم می توان با یک استراتژی درست کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.
یعنی اگر فروشگاه حضوری دارید می توانید طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای برای فروش اینترنتی را به وبین سئو بسپارید چرا که بیش از 100 مشتری وفادار در حوزه طراحی سایت داریم و با وبین سئو راحت تر فروش اینترنتی را تجربه می کنید.
آمارهای نوید بخش از دیجیکالا
قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.
https://www.farsweb.net/internet-sales-statistics-in-iran/
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ آذر ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۵۱:۴۹ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
هدف از تعیین یک روز جهانی به عنوان روز جهانی قاعدگی این است که بتوانیم روزی این پدیده طبیعی را عادی جلوه دهیم و بسیاری از نظرات منفی افراد را تغییر داده و صحبت در موردش را از تابو بودن خارج سازیم.
در این یادداشت بیشتر در مورد اهمیت بهداشت قاعدگی صحبت خواهیم نمود نکات مهمی در خصوص رعایت بهداشت قاعدگی را بیان می نماییم.
پریودی یا قاعدگی چیست؟
این دوره در دختران بین سن 8 تا 16 سالگی شروع می شود و وابسته به نوع اقلیم و ژنتیک تا انتهای دهه 50 زنان ادامه دارد. از نظر بیولوژیکی هر ماه سلول های دیواره رحم زنان فرو می ریزد و دفع این سلول ها از بدن با درد و خونریزی همراه است. این چرخه باروری معمولا 28 روزه است و بصورت میانگین بین 5 تا 7 روز ادامه دارد.
هدف از روز جهانی بهداشت قاعدگی چیست؟
در روز 28 می سال 2014 بود که یک موسسه آلمانی خصوصی عام المنفعه رویدادی را با هدف توجه به بهداشت قاعدگی زنان برگزار نمود و این حرکت تا به امروز تداوم داشته و سازمان های بین المللی متعددی مانند یونیسف و سازمان ملل متحد نیز وارد این رویداد شدند. حالا چرا تاریخ 28 ام ماه می انتخاب شده است؟ دلیل انتخاب این است: چرخه پریودی عموما 28 روزه است و مدت زمان بصورت میانگین 5 روز طول می کشد، که ماه می پنجمین ماه سال میلادی است.
برای مدت ها زنانی که خونریزی قاعدگی داشتند را نجس و نحس خطاب می کردند و به آن ها بسیار سخت گرفته می شد و احساس گناه و شرم زیادی را همه زنان از دختران نوجوان گرفته تا زنان میانسال تجربه کرده اند. اما جهان این روزها درصدد است تا این دیدگاه ضد جنسیتی را تغییر دهد.
شورت مخصوص پریودی
بهداشت قاعدگی؛ استفاده از شورت مخصوص پریودی
شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.
منبع اصلی مقاله
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۵۹:۰۲ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان بسیار مهم است. چه دختر نوجوانی هستید که به تازگی این روزها را تجربه می کنید و چه بانوی میانسالی که سالها تجربه عادت ماهوار را دارید؛ مطالعه این یادداشت و مدیریت دوران پریودی از جنبه های مختلف به شما پیشنهاد می شود.
در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اینکه روز به روز در حال مشاهده پیشرفت های متعددی هستیم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگی و خونریزی زنانه یک تابو به حساب می آید. همین مساله منجر شده که زنان و دختران بسیار زیادی مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگی و بهداشتی در معرض آسیب های جدی بهداشتی از نظر جسمی و روحی قرار بگیرند.
هنوز هم هستند دخترانی که برای تهیه و خرید پدهای بهداشتی دچار استرس و نگرانی می شوند و برخی افراد نیز از روی خجالت یا شرم وسایل بهداشتی را داخل نایلون مشکی قرار می دهند. همین عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات بهداشتی کافی، باعث شده زنان زیادی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بیافتد.
محصولات بهداشتی مناسب استفاده کنید
خوشبختانه محصولات بهداشتی متنوعی برای این روزها وجود دارد. می توانید با امتحان کردن هر کدام توجه شوید که کدام یک از آن ها مناسب شما است یا نه! نکته مهم این است که؛ هر محصولی را که انتخاب می کنید حواستان باشد که در بازه زمانی های خیلی کم آن را تعویض کنید این کار سلامت و بهداشت تان را تضمین می کند.
شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.
click here
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۵۷:۳۳ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه
به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید و دست از رنگ های تیره بکشید. شما با شورت زنانه شیک با رنگ جذاب و خیره کننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهید نمود. رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی را جایگزین رنگ ها مات تیره مانند مشکی دودی و خاکستری کنید.
سنت شکنی کنید و به سراغ شورت های فانتزی مدل جدید بروید. خوشبختانه صنعت لباس زیر بانوان روز به روز در حال تولید مدل های جدید و متنوع است. شورت های لامبادا بندی یا شورت فاق باز و این مدل ها را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.
شورت لامبادا زنانه فانتزی ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.
حتما حتما در انتخاب و خرید شورت، لباس خواب و کاستوم نظر و سلیقه همسرتان را جویا شوید و با هم به سراغ فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان مانند فروشگاه نیلاتن بروید و دوتایی به انتخاب لباس زیر بپردازید.
ست های فانتزی و عروسکی بدن نما را انتخاب کنید. این مدل های شورت لامبادا پارچه کمتری دارند و با استفاده از بند، گیره و مرواید جذابیت خاصی به به اندام تان می بخشند.
در انتخاب لباس زیرتان حتما در ابتدا رضایت و روحیه خوب خودتان در اولویت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهی کنید و سلیقه او را نیز به کار ببرید.
برخی از اندام های خود را پوشیده نگه دارید تا حس کنجکاوی پارتنرتان را تحریک نمایید. این گزینه را می توانید با پوشیدن لباس های کاستوم جذاب نیلاتن تجربه نمایید.
روانشناسی رنگ ها در انتخاب لباس زیر زنانه
مهمترین فاکتور در انتخاب و خرید شورت های زنانه و لامبادا رنگ بندی است. دنیای رنگ ها بسیار پیچیده تر از این حرف هاست و نکات و رازهایی برای گفتن دارد. هنگام انتخاب انواع لباس زیر زنانه به این نکات روانشناسی رنگ توجه داشته باشید.
روانشناسی رنگ آبی
رنگ آبی نماد آرامش و انرژی مثبت است و از صلح درونی و آرامش ذاتی نشات می گیرد. در صورتی که می خواهید در نگاه همسرتان شاهزاده ای جذاب و آرام باشید؛ پیشنهاد نیلاتن تهیه یک ست شورت و سوتین آبی رنگ جذاب است.
https://www.modara.ir/fa/news/209214/
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۵۶:۲۲ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
دلایل استفاده از نیم تنه ورزشی
نیم تنه ورزشی همانطور که از نامش پیداست از بالای سرشونه تا زیر سینه را می پوشاند. امروزه نیم تنه ورزشی در بین دختران جوان طرفداران زیادی دارد و اکثر خانم ها به استفاده از آن علاقه مند هستند. نیم تنه ورزشی به دلیل کوتاه بودن و نمایان شدن شکم و پهلو مناسب خانم های ورزشکاری است که می خواهند شاهد تغییرات شکم و پهلو خود باشند.
سوتین ورزشی
1- حفاظت از بافت سینه ها
پوشش نیم تنه در قسمت سینه ها کافی است. بافت بالا تنه سینه ها بدون هیچ عضله ای است و هر کدارم از 15 الی 20 بخش تشکیل شده اند. این بافت ها همگی به یکدیگر متصل هستند و نیاز به حمایت و پشتیبان دارند. بافت ها حساس بوده و هنگام ورزش کردن احتمال آسیب دیدن وجود دارد. وظیفه اصلی نیم تنه ورزشی زنانه حفاظت از این بافت ها است.
2- کاهش دردهای عضلانی احتمالی
سوتین نخی و اسپرت در بین خانم های مسن و خانم های ورزشکار محبوب تر است. البته که خانم های جوان هم در روزهای گرم تابستان ترجیح می دهند که از سوتین نخی استفاده کنند. سوتین های نخی انواع مختلفی دارد که معمولا نوع اسپرت آن ها بصورت نیم تنه است. سوتین ورزشی اسپرت از کل قسمت بالاتنه محافظت می کند. پشت کتف و شانه ها را در بر می گیرد و از کشش عضلات این قسمت و بروز دردهای احتمالی جلوگیری می کند. کارکرد دیگر آن، عملکردی مانند قوزبند است و مانع از خم شدن های زیاد به سمت جلو می شود.
3- جلوگیری از کمر درد
همانطور که می دانید در اجرای حرکات ورزشی، قرار گرفتن در حالت صحیح بسیار مهم است. قرار داشتن در شرایط درست از بروز درد و کشیدگی عضلات جلوگیری می کند. از طرفی دیگر سینه ها خود دارای وزن هستند و به کمر فشار وارد می کنند. سوتین ورزشی مناسب و یا پوشیدن نیم تنه زنانه وزن سینه ها را کنترل کرده و اندام شما را در حالت صحیح نگه می دارد. از این رو از ایجاد دردهای مزمن ورزشی جلوگیری می کند. ستون فقرات شما در بهترین حالت خود قرار می گیرد.
4- کمک به زیبایی فرم اندام شما
امروزه نیم تنه های ورزشی مانند یک تاپ زیبا و جذاب طراحی می شوند و شما با پوشیدن آن نیازی به پوشیدن کاور یا لباس ورزشی دیگری ندارید و جذابیت اندام تان را دوچندان می کند. البته جنس نیم تنه ها بسیار عالی و حالتی کشسانی دارند که برخی از معایب اندام تان را پوشش می دهد و به شما در انجام فعالیت های ورزشی تان انگیزه دوچندان می دهد و مانند محرک عمل می کند.
اینجا کلیک کنید
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۵۵:۳۹ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)
نکات ست کردن اصولی استایل زنانه
در استایل خوب داشتن نیازی نیست که حتما لباس های گران قیمت را خریداری کنید. شما با لباس های معمولی و ارزان خود نیز در صورتی که بدانید چه رنگ هایی را با هم بپوشید و از چه اکسسوری هایی استفاده کنید، می توانید تیپ و استایل متفاوت و خاص خود را داشته باشید.
ست کردن جوراب با کفش
خرید جوراب فانتزی ساده و طرح دار نوعی اکسسوری به شمار می آید که بمنظور پوشش پا استفاده میشود. با توجه به جنسیت، کاربرد، رسمیت و رنگ، انواع متنوع جوراب تولید می شود. این نکته را مدنظر داشته باشید که جوراب را باید با شلوار خودتان ست نمایید.
در هنگام انتخاب و خرید جوراب زنانه، در ابتدا به مقدار نخی که در الیاف آن به کار رفته است توجه کنید. جوراب ها در انواع مختلفی تولید می شوند. پارچه پنبه ای قدرت جذب رطوبت بالایی دارد، گردش هوا در آن به خوبی صورت می گیرد و البته وزن سبکی دارد به همین دلیل از در تولید جوراب از پنبه بیشترین استفاده را می شود.
جوراب های نایلونی و پلی آمید نیز در بازار وجود دارد که خاصیتی کشسانی دارند و همچنین بسیار و نرم و لطیف هستند.
نکات ست کردن جوراب با کفش
کفش های کتانی را با جوراب های کالج و یا ساق کوتاه بپوشید که لبه ندارند و از کفش بیرون نمی زند. اگر کفش نیم بوت یا چکمه دارید، ابتدا شلوار جین تنگ یا شلوار لگ جذب را بپوشید سپس جورابی ساق دار را آزادانه بر روی شلوار بپوشید در نهایت کفش را پا بزنید. البته طول ساق جوراب از قد کفش بلندتر نباشد.
ست کردن براساس رنگ و طرح لباس
در زمان ست کردن لباس و انتخاب استایل در ابتدا باید به رنگ و طرح پوشاک خود توجه نمایید. یک اصل مهم وجود دارد، این است که؛ طرح های مختلف پارچه را در کنار هم استفاده نکنید. به این صورت که در استایل تان دو المان طرح دار آن هم کنار یکدیگر نپوشید. به عنوان مثال: پارچه چهارخانه را با روسری گل دار اصلا نمای جالبی ندارد و به جای روسری گل دار از یک شال یا روسری ساده تک رنگ استفاده نمایید.
در مورد رنگ ها نیز همین گونه است. بهترین استایل رنگ ها، ترکیب رنگ های مکمل با یکدیگر است. به عنوان مثال رنگ آبی و نارنجی – سبز و قرمز اگر به درستی ست شوند، جذابیت زیادی را به تیپ تان می بخشند.
مرجع
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۵۴:۳۹ توسط:لباس قرمز موضوع:
نظرات (0)