لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

شورت زنانه و روانشناسی رنگ

شورت زنانه و سایر انواع لباس زیر از اساسی ترین پوشش ها به شمار می روند چه در مردان و چه در زنان. از این رو مانند سایر البسه دیگر حتی بیشتر باید در انتخاب آن ها، چه نوع و چه رنگ شان، وسواس و حساسیت بیشتری را به خرج داد.

افرادی که قصد خرید شرت زنانه ساده و یا شرت لامبادا فانتزی را دارند با خواندن این مقاله می توانند اطلاعات خوبی را در مورد رنگ ها بدست بیاورند و رنگ محرک و یا رنگ مناسب پوست شان را به راحتی انتخاب نمایند.

در ادامه این مقاله هر رنگ را با جزییات دقیق برایتان شرح داده ایم و حتما آن ها در هنگام سفارش و خرید انواع لباس زیر، انواع ست های شورت و سوتین، انواع شورت های ساده و توری و همین طور شورت های لامبادا، بندی و فانتزی مدنظر داشته باشید.

رنگ شورت زنانه به ما چه می گوید؟
پوشیدن لباس زیر فانتزی و زیبا، هر اندامی را جذاب و دلفریب نمایش می دهد و نواقص بدن را می پوشاند و بیشتر توجه بر روی برجستگی ها و تو رفتگی های خاص بدن می رود. در کنار این خاصیت ذاتی شورت زنانه شیک؛ اگر روانشناسی رنگ را نیز در نظر بگیرید و اصولی ست خود را انتخاب نمایید؛ از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد.

هر رنگ انرژی و فنگ شویی خاص خودش را دارد و از همین رو تاثیر هر رنگ مدل شورت زنانه و لباس خواب بر روی همسرتان، با رنگ دیگر تفاوت دارد.

روانشناسی رنگ زرد:
رنگ زرد و درخشنده، نمادی از طراوت، شادی و درخشندگی است. پوشیدن شورت زنانه نیلاتن به رنگ زرد، شما را به بانویی منحصربفرد و خاص تبدیل می کند؛ اما طبق آمار خرید شورت زنانه و سایر لباس زیرهای به رنگ زرد تنها ۹ درصد از مردم تمایل به پوشیدن لباس به رنگ زرد دارند و از آن غافل مانده اند. توجه داشته باشیداین ویژگی ها برای رنگ زرد روشن می باشد و زرد تیره، انرژی خوبی را ساطع نمی کند.

روانشناسی رنگ بنفش:
با اینکه رنگ بنفش در طبیعت پیرامون ما زیاد دیده نمی شود ولی می توان در کمد لباس زیر و کشویی شورت های زنانه و لامبادا بسیاری از آن را دید.

بیشتر افرادی با روحیه حساس، لطیف و شکننده این رنگ را انتخاب می کنند. اکسسوری و کاستوم های متنوع بنفش رنگ هم در بازار یافت می شود.

اگر شریک زندگی تان به شما شورت توری زنانه و ست لباس زیر به رنگ بنفش را داد بدانید او به دنبال یک رابطه پایدار و طولانی مدت در کنار شما ست.

بهترین شورت زنانه برای اندام شما
بهترین شورت برای پایین تنه
زمانی که می خواهید شورت خود را به صورت اینترنتی خرید کنید باید اطلاعات کافی در مورد اندام خود و شورت مناسب آن داشته باشید.

کمی فکر کنید، وقتی فرم بدن خود را نمی شناسید چگونه می خواهید بهترین خرید آنلاین را انجام دهید! شما باید نقاط ضعف و قوت بدن خود را بشناسید تا با انتخاب مناسب ایرادات را بپوشانید. بیایید مثالی برای شما بزنم؛ آیا می توانید بدون سایز سوتین تهیه کنید! همین مسئله برای شورت نیز هست.

همانقدر که برای انتخاب سوتین مورد نظر خود البته از نظر سایز حساس هستید باید برای شورتتان هم وقت بگذارید.

اندام و پایین تنه خود را بهتر بشناسید
چرا اشکال و انواع مختلفی برای پایین تنه وجود دارد؟

دلایل مختلفی دارد اما مهم ترین ها استخوان لگن، مفصل ران، عرض استخوان لگن و… می باشد. این موضوع برای انتخاب بهترین سطح پوشش شورت برای اندامتان کمک می کند.

خریداران حرفه ای شورت به این مسائل توجه می کنند و تلاش می کنند در بین انواع مختلف شورت در اندازه های مختلف، سبک و اندازه مناسب خود را پیدا کنند. مهم نیست پایین تنه شما چه شکلی دارد، در فروشگاه ما شورت های زیبایی برای اندام شما ارائه شده است.

برای اینکه اندام خود را بهتر بشناسید در ادامه چند نوع از شکل های مختلف پایین تنه را شرح می دهید و شما با مقایسه آن می توانید شکل بدن خود را تشخیص دهید.

مدل قلبی
مدل پایین تنه قلبی به معنای واقعی کلمه شبیه قلب وارونه هستند.

روانشناسی رنگ قرمز:
خرید شورت توری زنانه به رنگ قرمز؛ یک تجربه هیجان انگیز است. افرادی رنگ قرمز را انتخاب می کنند در روانشناسی رنگ لباس زیر، از آن ها اشخاصی جسور، پر از انرژی و لبریز از شور و شوق زندگی می گویند. این افراد از ابراز خواسته های خودشان هیچ ترسی ندارند. در رابطه زناشویی لباس زیری است محرک و شیک که اوقاتی ماندگار را برایتان رقم خواهد زد.

اگر تمایل به دیدن محصولات متنوع لباس زیر (underwear, bra, panty)، شورت های زنانه مجلسی و ساده در رنگ ها و طرح های مختلف هستید به لینک زیر مراجعه نمایید و با دانشی که در زمینه روانشناسی رنگ لباس زیر و ست شورت و سوتین بدست آورده اید به راحتی بهترین انتخاب را در سایت فروشگاه اینترنتی نیلاتن خرید لباس زیر داشته باشید.

شورت لامبادا نیلاتن

شورت لامبادا زنانه شیک
با ورود به دوره جدید و لوکس امروزی، رهبران صنعت مد سبک های قدیمی را رها کردند و اصل اساسی لباس های زیر را روی زیبایی کار گذاشتند و این شد که شورت لامبادا زنانه شیک تولید شد. شورت های لامبادا زنانه شیک و فانتزی انواع مختلفی دارند و در متریال های گوناگونی تهیه می شوند. این سبک از شورت ها معمولا محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند زیرا شیک و فانتزی بودن این شورت ها موجب زیبایی اندام خانم ها می شود و به همین دلیل تحریک پذیری بالایی دارند.

روانشناسی رنگ سفید:
زوج های جوان(young partner) تمایل بیشتری برای تهیه شورت لامبادا زنانه شیک دارند. رنگ سفید انعکاسی از نور آیینه است و نماد معصومیت و پاکی روح است. اگر افراد با رنگ پوست سبزه و روشن ست لباس زیر(underwear, bra, panty) سفید رنگ را بپوشند بر جذابیت شان افزوده می شود.

روانشناسی رنگ مشکی:
رنگ مشکی بیشتر مناسب برای افراد با رنگ پوست سبزه می باشد. اما افراد با پوست روشن نیز آن را می پسندند.

شورت لامبادا و سایر لباس های زیر به رنگ مشکی هم تاثیر منفی و هم تاثیر مثبت دارد و باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج داد. در اتاق خواب پوشیدن ست لباس خواب یا لباس زیر مشکی نیاز به وسواس زیادی دارد و حتما شرایط و حس و حال همسرتان را نیز بسنجید. در کشورهای اروپایی روانشناسی underwear بسیار مهم است و رواج یافته است.

شورت لامبادا توری
این مدل از لامبادا بسیار جذاب و محبوب است. هم راحت است و هم جذاب. تور به کار رفته در این شورت بسیار منعطف است و حالت کشسانی دارد. علاوه بر آن پارچه نخی استفاده شده در کنار تور نیز قابلیت کشسانی دارد و به همین دلیل است که شورت لامبادا توری راحت است و می توان در طول روز نیز استفاده شود.

وقتی از تور صحبت می شود همزمان فانتزی بودن نیز در ذهن تداعی می شود. بله این نوع شورت ها نیز حالتی فانتزی دارند. اما تور بکار رفته در شورت لامبادا توری می تواند انواع مختلفی داشته باشد. در صورتی که تور حالت سفتی داشته و در آن کش بکار نرفته باشد و یا براق یا به اصطلاح لمه باشد این نوع شورت بیشتر جنبه فانتزی دارد و اصلا راحت نیست. اما در صورتی که تور استفاده شده کشی باشد و یک تور ساده یا طرح دار در کنار پارچه نخی یا گیاهی استفاده شده باشد. این مدل از لامبادا توری بسیار راحت خواهد بود.

دلیل اهمیت رنگ شورت زنانه ساده و لامبادا
حتما تا بحال از خود این سوال را پرسیده اید که چرا باید رنگ لباس زیری که اصلا دیده نمی شود اینقدر مهم باشد؟

در پاسخ باید بگوییم که در صورتی که کمی در مورد انواع چاکراهای بدن اطلاعات داشته باشید می دانید که رنگ ها چه جایگاهی در باز کردن و تعادل آن ها دارند.

هر رنگ با انرژی خودش، چاکرا موجود در قسمت مربوطه اش را فعال می سازد و انرژی هایunderwear توسط بدن دریافت می شود.(حتی اگر دیده نشوند)

در علم چاکراها، انواع لباس زیر (Types of underwear) بسیار نزدیک به چاکرای پایه می باشند و آن را می پوشانند. پس باید انرژی اش را با رنگ ها کنترل کنیم و سعی نماییم هیچ گونه پالس منفی به این قسمت توسط شرت ها و سوتین هایی که می پوشیم ندهیم.

پس بسیار مهم است که شما تمایل به انتخاب چه زنگ لباس زیری برای خود دارید .

خرید لباس زیر آنلاین
خرید لباس زیر آنلاین امروزه به یک سبک شاپینگ تبدیل شده است و بسیاری از افراد مراجعه به فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن به خرید حضوری ترجیح می دهند. خرید اینترنتی لباس زیر با رواج بیماری همه گیر کرونا، به اوج خود رسید و شرایط بهداشتی و قرنطینه عموم مردم به این سبک خرید سوق داد. در صورتی که تا به امروز به هیچ فروشگاه اینترنتی لباس زیر وارد نشده اید و تجریه خرید لباس زیر ارزان آنلاین را نداشته اید؛ وارد وب سایت می شوید و می توانید وارد دسته بندی محصول موردنظرتان شده و در این جا تصویر انواع گوناگونی از شورت ها و لباس های زیر زنانه را مشاهده می کنید و با انتخاب، آن کالا در سبد خرید تان قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات پوششی برای بانوان به خصوص لباس زیر، شورت و سوتین و شورت زنانه و شورت لامبادا می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.

از طریق کانال های ارتباطی زیر به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خرید محصولات؛ با تیم ما در ارتباط باشید.

ایمیل جهت مشاوره: [email protected]

تماس و مشاوره تلفنی: 02532912920

آیدی اینستاگرام: @nilatanco

آدرس پستی: استان قم- میدان شهید صدوقی- خیابان شهید صدوقی – بلوار فردوسی

https://nilatan.com/women-underwear/short


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۱۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)