لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

همه چيز درباره كسب و كارهاي اينترنتي

همين اول كار ميخواهم به شما بگويم كه من هم قبول دارم كه شروع يا راه اندازي كسب و كار اينترنتي كار آسوني نيست.

دلايلي هم براي اينكه بگم آسون نيست براي شما آوردم:

بازار آنلاين خيلي شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتي قابل مقايسه نيست.
ذائقه مشتريان اينترنتي كاملا متفاوت است و همين باعث سخت شدن نگه داشتن مشتريان راضي است.
و...
خب اين دلايل را نگفتم كه بيخيال ماجراي طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي با تجربه فروش 24 ساعته شويد. هنوز هم مي توانيد به راحتي فروشگاه اينترنتي خودتون را داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۴۲ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

انواع شوميز زنانه ساده و ...

شوميز ساده همان پيراهن ساده قديم است كه زير لباس هاي ديگر مي پوشيدند اما امروزه كاربرد آن كمي تغيير كرده و البته دوخت ها و نقش هاي شيك و جذاب تري در بازار پيدا مي شود. يك شوميز تك رنگ ساده و شيك در بين خانم ها به خصوص خانم هاي جوان و آنهايي كه استايلي ساده و كژوال دارند و چندين رنگ مختلف در كمد لباس خود دارند طرفداران زيادي دارد. (من شخصاً عاشق كاغذ ساده سفيد و سياه هستم و براي من بسيار خوب كار مي كند.)
در حال حاضر خبري از تيپ هاي دمدمي مزاج و شيك نيست و سليقه خانم ها به سمت سادگي و پوشيدن بلوزهاي ساده است، مخصوصا بلوزهاي ساده و بلند كه تقريبا نقش تونيك را دارند. بلوزهاي بلند تميز گاهي باز هستند و مي توانند به عنوان يك كت سبك و راحت براي روزهاي گرم تابستان استفاده شوند.
سبك شوميز ساده زنانه آراور
خب همانطور كه گفتم نسل جديد الان به دنبال سادگي هستند و خانم ها هم از اين موضوع الهام گرفتند و استفاده از كاغذهاي ساده خانم ها تبديل به يك ترند شده است و فكر مي كنم هيچ وقت از مد نمي افتد (سادگي هميشه جذابيت خودش را دارد). همه آن را دوست دارند
پوشيدن يك پيراهن ساده زير كت هاي باز بسيار شيك تر است، چه پيراهني براي اين استايل مناسب است؟ درست است كه كاغذها ساده و ساده هستند.اگر تيپ شما ورزشي و براي فعاليت هاي روزمره مانند خريد، كلاس رفتن و پياده روي است.

انواع شوميز زنانه ساده

امروزه با توجه به الگوي يقه، آستين و حتي جنس به كار رفته در كاغذ، مي توانيد انتخاب هاي متنوع و زيادي از كاغذ داشته باشيد و هدف ما اين است كه شما بانوي عزيز، طرح هاي مختلف را به شما معرفي كنيم تا بتوانيد كاغذهاي زنانه را خريداري كنيد. كاغذ با دانش و دانش بيشتر يكي از پركاربردترين الگوهاي كاغذي بلوز كاغذي است كه اغلب در طراحي آن از پارچه ابريشمي استفاده مي شود. رنگ دستمال كاغذي ها اغلب پاستلي و كم رنگ است كه براي پوشش مجالس مناسب است. خريد اينترنتي شوميزهاي زنانه ساده و تك رنگ از بهترين سايت هاي خريد شوميز زنانه مانند digikala,banimode,arawear,modiseh
يكي از عناصر جذاب ديگري كه در طراحي كاغذهاي عروسي استفاده مي شود، استفاده از پارچه هاي گلدوزي شده روي آستين يا پايين كاغذ است، گاهي طراحان از گل هاي برجسته روي يقه كاغذ استفاده مي كنند. مي توانيد بلوز خود را با كفش هايي با گل هاي برجسته ست كنيد تا جذاب و خاص به نظر برسيد. همچنين مي توانيد دامن هاي رسمي خود را با شلوارهاي پارچه اي يا دامن هاي بلند تركيب كنيد و اگر كمر دامن يا شلوار شما طرح خاصي دارد، مي توانيد دامن ها را داخل لباس خود فرو كنيد تا ظاهري شيك تري داشته باشيد.

اين مدل با ويژگي منحصر به فرد خود يكي از مهم ترين ها در كمد لباس هر خانمي است، زيرا به راحتي با هر تيپ و مدلي تركيب مي شود. در دوخت اين نوع الگو از پارچه هاي نخي ساده بدون طرح و يا با نقش و نگار ساده استفاده مي شود. مدل هاي سفيد آن براي مهماني هاي غير رسمي و استايل خياباني با كت و شلوار جين جلو باز بهار مناسب است.

خريد هر مدل بلوزي و داشتن آن ايده بسيار خوبي است، اين لباس مي تواند تجارت شما را براي رفتن به مهماني ها و مجالس مختلف شروع كند. دنياي اين نوع لباس‌ها بسيار گسترده‌تر از آن چيزي است كه فكر مي‌كنيد و در موقعيت‌هاي رسمي و غيررسمي به كار مي‌آيند و با هر لباس ديگري همخواني دارند، طرح‌ها و رنگ‌هاي موجود در بازار بسيار متنوع است.

نكته مهم ديگري كه بايد به آن توجه كرد جنس و كيفيت پارچه است. پارچه هاي بي كيفيت و پارچه هايي با درصد مواد پلاستيكي بالا ظاهري بي كيفيت به اين نوع مدل هاي زنانه مي بخشد. سعي كنيد پارچه هايي را انتخاب كنيد كه 100 درصد كتان، پنبه هستند يا درصد كمي از مواد مصنوعي در تركيب خود دارند. ملحفه هاي باكيفيت ابريشمي، ساتن يا كرپ گزينه اي عالي براي استفاده در مهماني هاي عصرانه و مجالس نيمه رسمي هستند.چه مدلي مي تواند گزينه مناسبي براي محيط هاي رسمي باشد؟
يك پيراهن كلاسيك دكمه دار سفيد براي همه خوب به نظر مي رسد زيرا اينطور استاين لباس ها در عين راحتي و در عين حال شيك هستند، بنابراين جزو اولين و بهترين انتخاب ها براي مهماني ها و مجالس هستند. به طور كلي مي توان گفت: كاغذ طرح دار با جنس حرير بهترين انتخاب براي مهماني ها و منزل است و اگر آن را با دامن يا شلوار ساده ست كنيد، يك استايل شب عالي خواهد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۲۶ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

مزاياي خريد اينترنتي لباس

زيبايي پوشش خود را افزايش دهيد
زيبايي پوشش شما

درباره موسس آرار
خديجه عليمحمدي، بنيانگذار آراور. او يكي از متخصص ترين طراحان خياط كشور است كه بيش از 20 سال است كه با عشق به طراحي و دوخت لباس مي پردازد و به دليل كيفيت دوخت و طراحي لباس هايي كه توليد مي كند، معروف و خاص است! و از آنجايي كه اين روزها تعداد سفارشات از راه دور زياد شده تصميم گرفت اين فروشگاه اينترنتي را راه اندازي كند تا بتواند هنر خود را با عشق در سراسر ايران عرضه كند.

چرا فروشگاه آراور گزينه خوبي براي خريد است؟
شايد اين سوال در ذهن شما ايجاد شده باشد، چندين تابع خاص به اين سوال پاسخ مي دهند:

✔️اولين ويژگي ما منحصر به فرد بودن طراحي محصول است، تلاش آراور با رعايت اصل سادگي و لوكس بودن لباس، همگام با طراحي مدرن است.

دومين ويژگي ما اطمينان از بهترين كيفيت پارچه و جنس است، يكي از مشكلاتي كه هميشه ما را از خريد اينترنتي لباس منصرف مي كند و يا در ذهن ما ايجاد شك و ترديد مي كند، نامشخص بودن پارچه و متريال به كار رفته در محصول است. آراور تمامي لباس هاي توليدي خود را با ضمانت عدم تغيير رنگ با شستشو، فرسايش و بافت مواد به فروش مي رساند.

✔️كاركرد سوم ارائه مشاوره تخصصي براي انتخاب بهتر و تلاش براي كاهش نگراني در تعيين سايز و مدل محصول از ديگر خدمات مفيد آراور است.خريد اينترنتي لباس راحتي زنانه را فراموش نكنيد
بسياري از خانم ها خريد حضوري را به خريد اينترنتي ترجيح مي دهند. اما مزيت خريد روزانه لباس بيشتر از خريد حضوري يا به اصطلاح آفلاين است كه در اين قسمت به چند نكته اشاره مي كنيم. مهمتر از همه، حتما از يك فروشگاه اينترنتي معتبر خريد كنيد، زيرا برخي از صفحات اجتماعي به خصوص اينستاگرام كه با نام فروشگاه پوشاك فعاليت مي كنند، معتبر نيستند.

با خريد اينترنتي لباس، در زمان و هزينه صرفه جويي مي كنيد و ترافيك و آلودگي هوا به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد.
تنوع مدل، رنگ و برند لباس بسيار بيشتر از بوتيك ها و فروشگاه هاي آفلاين است.
شما مي توانيد قيمت لباس هاي راحتي زنانه و ساير لباس ها را به صورت آنلاين مقايسه كنيد.
برخي از فروشگاه هاي اينترنتي اطلاعات دقيق و مهمي در مورد لباس ها و محصولات خود دارند كه در هيچ فروشگاهي يافت نمي شود.
شما مي توانيد در فروشگاه اينترنتي لباس ها را با لباس هاي خانگي زنانه و ساير لباس ها تعويض يا مرجوع كنيد.

كانال هاي تماس با فروشگاه اينترنتي پوشاك بانوان آراور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۴۰ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

ويژگي بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايراني

خريد انواع لباس زير
سوتين و ساير لباس هاي زير زنانه نياز به دقت بيشتري دارند. براي خريد انواع لباس و پوشاك زير زنانه اندازه هاي خود را بگيريد. اندازه هايي مانند اندازه زير سينه، اندازه دور سينه و اندازه كاپ خود را بايد بدانيد. در اكثر فروشگاه هاي اينترنتي خريد لباس زير زنانه راهنماي اندازه گيري سايزها وجود دارد كه به كمك آن ها مي توانيد به اندازه درست خود برسيد. تنوع محصولات در حوزه لباس زير بانوان روز به روز در حال تغيير است و انواع برندهاي خارجي يا ايراني مدل هاي جديد را وارد بازار مي كنند. اما حواستان باشد كه دو مقوله طرح فانتزي و قيمت كم شما را وسوسه نكند تا به سراغ اجناس بي كيفيت برويد. در صنعت لباس زير، محصولات با ظاهر گول زنك فراوان يافت مي شود. با صرف هزينه بيشتر جنس با كيفيتي را مي خريد كه براي شما براي مدتي طولاني كار مي كند و احساس آسودگي و آرامش داريد.

بسياري از خانم ها معتقدند كه بايد لباسي كه مي خواهند خريداري كنند را پرو كنند و از بابت سايز و جنس آن ها دچار نگراني مي شوند، اما وجود سايت هاي معتبر و مطمئني همچون: basalam, digikala, nilatan, banimode خريد اينترنتي را راحت تر و مطمئن تر كرده است.

سوتين

ويژگي بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايراني
در زمان خريد اينترنتي دغدغه اصلي كاربران انتخاب بهترين و معتبرترين فروشگاه اينترنتي است. در ادامه چند ويژگي مهم كه هر فروشگاه اينترنتي لباس زنانه اي بايد داشته باشد، معرفي مي كنيم. حواستان به آنها باشد.

داشتن سايزبندي كامل و دقيق
از آنجاييكه در خريد اينترنتي دسترسي به پرو كردن لباسها وجود ندارد، از اين رو آنلاين شاپ هايي خوب هستند كه در ابتدا اندازه هاي دقيق محصول موردنظر را به كاربر نشان دهند. و شما با داشتن اندازه هاي خودتان و مقايسه با سايز محصول اقدام به خريد مطمئن نماييد.

داشتن تصوير و ويديو از محصول
در محتواي معرفي محصولات از تصاوير باكيفيت و از زاويه نزديك استفاده شده باشد. وجود ويديو از تن خور لباس نقش موثري نيز در جلب رضايت مشتريان خريد اينترنتي دارد.

امكان عودت اجناس خريداري شده
يك فروشگاه اينترنتي خريد انواع لباس زنانه اين دسترسي را به خريداران مي دهد كه در صورت وجود هرگونه تفاوت بين عكس كالا در سايت و محصول دريافت شده مخصوصا تعارض در رنگ سفارش كه برخي مواقع امكان رخ دادن آن وجود دارد، امكان عودت محصول وجود داشته باشد.

 

همه چيز درباره خريد اينترنتي و فروشگاه اينترنتي لباس زير زنانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۴۷ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

تحقيق درست عبارات كليدي براي فروش و بلاگ

تحقيق درست عبارات كليدي براي فروش و بلاگ
يكي از بخش هاي مهم در سئو سايت فروشگاهي، تحقيق و انتخاب صحيح عبارات كليدي است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اينترنت فعاليت مي كنيد بايد عبارات مناسبي كه باعث فروش مي شوند را انتخاب كنيد.

دقت كنيد انتخاب عبارات بايد براساس صفحه اي كه قرار سئو كنيد انجام شود. مثلا براي صفحه لندينگ دسته بندي يك سري عبارات را بايد انتخاب كنيد و براي صفحه محصول عبارات ديگر.

براي مثال اگر فروشنده كالاي ديجيتال مثل موبايل هستيد براي صفحه دسته بندي موبايل بايد عباراتي مثل خريد گوشي، خريد موبايل و… را انتخاب كنيد و براي دسته بندي گوشي هاي سامسونگ عبارات خريد موبايل سامسونگ يا خريد گوشي گوشي سامسونگ را انتخاب كنيد.
اگر محصول سامسونگ s22 را براي فروش داريد بايد صفحه محصول با عبارت خريد گوشي سامسونگ s22 يا قيمت گوشي سامسونگ s22 و… سئو كنيد.
اگر كه نياز به اطلاعات دقيق تر همراه با مثال بيشتر داريد ميتوانيد به دوره آموزش سئو حرفه اي و پيشرفته سايت webinseo سر بزنيد.

انتخاب و هدف گذاري درست عبارات كليدي
هدف گذاري براي صفحات مهم در فروشگاه اينترنتي به اين شكل هستش كه محصولات و دسته هايي كه قرار كار كنيم مشخص ميشه. زنجيره تامين و استراتژي فروش محصولات هم مشخص ميشه. بعد به سئوكار ميگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندي داريم حالا براساس ترند بازار از كدوم محصولات شروع كنيم به سئو.

استراتژيست محتوا هم با عباراتي كه سئوكار مشخص كرده كار رو شروع ميكنه و استراتژي رو تدوين ميكنه.

شناخت ساختار صفحات اصلي فروشگاه اينترنتي
صفحات مهم يك فروشگاه اينترنتي كه براي سئو و اعتماد كاربران بسيار مهم است:
صفحه محصول يا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندي محصولات يا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خريد يا SCP
صفحه تسويه حساب يا CP (Checkout Page)
صفحه قوانين و سياست هاي كسب و كار
صفحات درباره و تماس با كسب و كار
صفحات بلاگ
و…

اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۰۵ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

مزاياي بهينه سازي وب سايت چيست؟

برنامه بهينه سازي سايت مي تواند نتايج كسب و كار را به شدت تغيير دهد اما اين برنامه بايد در دوره هاي زماني سه ماهه و شش ماهه و يك ساله باشد و مدام تغييرات را اعمال كنيد. در ادامه نمونه اي از نتايجي كه وبين سئو با كمك به كسب و كارهاي كوچك و متوسط كسب كرده را مي بينيم:

افزايش عبارات كليدي مهم كسب و كار در موقعيت هاي 1-3 گوگل 50٪
افزايش عبارات كليدي فروشنده
افزايش دو تا چند برابري ترافيك سايت
افزايش نرخ تبديل بازديدكننده به مشتري
افزايش كليك روي دكمه هاي CTA اوليه از 3% به 10%
افزايش رزروها و درخواست هاي تماس طبيعي نزديك به 80٪
اهداف بهينه سازي وب سايت
هدف شماره 1 بهينه سازي وب سايت، افزايش نتايج كسب و كار است. در بيشتر موارد، اين به معناي افزايش سرنخ هاي با كيفيت بالا يا فروش مستقيم از وب سايت است. اما رسيدن به آن بازي يك فرآيند گام به گام است. اول، مردم بايد شما را پيدا كنند. سپس، آنها بايد وب سايت شما را با كمترين اتلاف بررسي كنند تا به آن هدف نهايي برسند.

اين به معناي تكيه بر چند تكنيك اثبات شده بهينه سازي وب سايت است:
ديد ارگانيك و ترافيك را هدايت كنيد. بيشتر وب‌سايت‌هاي بهينه‌سازي شده، بيشترين سهم ترافيك را به خود اختصاص داده‌اند. جستجوي آنلاين به سادگي نحوه جستجوي خريداران براي اطلاعات است و شما مي خواهيد خريداران خود را در جايي كه هستند ملاقات كنيد.
مثل يك خريدار فكر كنيد. شما هر روز از وب سايت ها براي تصميم گيري خريد خود استفاده مي كنيد. اگر در وب سايت خود به چيزي برخورد كرديد كه احساس عجيبي يا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً براي بازديدكنندگان شما چنين احساسي دارد. مشخص كنيد چه چيزي خاموش است و آن را برطرف كنيد.
تست. فرضيه هايي در مورد اينكه چگونه ممكن است بتوانيد يك صفحه يا عنصري از وب سايت را كه براي ايجاد تبديل مهم است بهبود بخشيد و آنها را آزمايش كنيد. وب سايت را بر اساس نتايج به روز كنيد.
روي بخش هاي كليدي سفر تبديل تمركز كنيد. تلاش خود را در صفحات و تجربياتي كه بيشترين تأثير را خواهند داشت، به كار ببريد. فكر كنيد: تبليغات پولي يا صفحات فرود كمپين، صفحات پربازديد در وب سايت شما، و صفحاتي كه بايد به عنوان بخشي از سفرهاي كليدي تبديل بازديد شوند.
بيش از هر چيز روي تبديل ها تمركز كنيد. اين هدف نهايي است. شما اولويت هاي رقابتي، زمان محدود و محدوديت هاي بودجه خواهيد داشت. هر تصميمي را در مورد جايي كه تلاش خود را روي اين موضوع متمركز كنيد كه چه چيزي باعث تبديل بيشتر و نرخ تبديل بالاتر مي شود، بگيريد.

ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۴:۳۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

مهم ترين قدم : بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

تا پايان سال 2021، حدود 2.1 ميليارد دلار خريدار اينترنتي در سراسر جهان وجود داشت.(براساس آمار سايت www.statista.com) اين آمار فرصتي فوق العاده اي را به ما نشان مي دهد. البته اين آمار به صورت جهاني مي باشد. براساس گزارش مركز توسعه تجارت الكترونيكي ايران (ecommerce.gov.ir) ارزش اسمي معاملات تجارت الكترونيكي در ايران 1.237 هزار ميليارد تومان در سال 1400 بوده كه 13 درصد نسبت به سال 1399 رشد كرده است.

پس اگر مي خواهيد شما هم مثل سايت هاي ديوار، ديجيكالا، وبين سئو، فرانش، فرادرس و... سهمي از بازار تجارت الكترونيك ايران داشته باشيد بايد بجنبيد!

حالا خبر خوب چيه؟ هرچقدر كه جلوتر ميريم در تجارت الكترونيك راه هاي بيشتري از هميشه براي هدايت ترافيك هدفمند و موثر به سايت شما وجود دارد، از بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو (seo) گرفته تا بازاريابي پيامكي، ايميلي و... .

من محمد نصيري كارشناس سئو و كارشناس ارشد كارآفريني بهت ميگم كه با داشتن استراتژي هاي موثر و مدرن در كسب و كارت، ميتوني قدم هاي شگفت انگيزي سمت دنياي ديجيتال برداري.

 

مهم ترين قدم : بهينه سازي موتور جستجو (SEO)
اگر سايت داريد و به دنبال يادگيري سئو نيستيد؛ سخت در اشتباه هستيد. (ميدوني دليلش چيه انگار داري آب الك ميكني!!!!)

اگر مي خواهيد صدايتان به جايي برسد بايد سئو بدانيد؛ به همين دليل تصميم گرفتم سايتي را راه اندازي كنم تا منابع رايگان سئو و تجربيات خودم را در اختيارتان قرار دهم.

اما اگر به دنبال مسير سريع تر و آسون تر هستيد من به شما دوره آموزش سئو سايت حرفه اي وبين سئو را پيشنهاد مي دهم كه به صورت جامع و كامل سئو را آموزش داده ايم.

مزاياي شركت در دوره هاي تخصصي آموزش سئو سايت وبين سئو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۳۶ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

چجوري فروش اينترنتي موفقي داشته باشيم؟

فروش يا حيات سايت فروشگاه اينترنتي شما راز خاصي ندارد! پس در ابتدا اين مسئله را بدانيد كه رازي در كار نيست.

مسئله فقط فقط بازاريابي اينترنتي است. تنها مسيري كه از بازاريابي اينترنتي در ايران باقي مانده فقط سئو سايت است. حالا سئو سايت چيست؟!

نگران نباشيد الان در مثال ساده اي به شما توضيح خواهم داد. من در تمام كلاس ها و دوره هاي خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه اي و كاربردي وبين سئو اين مسئله را توضيح ميدهم.

شما در سئو سايت افرادي را جذب سايت خودتان مي كنيد كه به دنبال محصول و خدمات و يا كسب اطلاعات در حوزه شما هستن يعني بسيار هدفمند عمل مي كنيد. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاين را جستجو مي كنيد به دنبال دوره هاي آموزشي آنلاين سئو هستيد و هركسي كه جز رتبه هاي برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزديك تر است.

پس ما با طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خودمان مغازه اي ميخريم يعني در زمين اجاره اي مثل اينستاگرام نيستيم و بعد با سئو سايت مشتريان را به سمت سايتمان هدايت مي كنيم.

 افزايش فروش سايت فروشگاهي با سئو سايت
توليد و سئو محتوا دو راهكار اساسي براي جذب مشتري از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر كسي جستجو مي كند به دنبال رفع نياز خودش است. پس هر چقدر سايت بهتر، قوي تر و مرتبط تري در حوزه خودمان باشيم ورودي بيشتري هم خواهيم داشت.

من در مقالات مختلفي در سايت وبين سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش توليد محتوا و... پرداخته ام كه مي توانيد با يك جستجوي ساده وبين سئو را پيدا كنيد و به صورت كاملا رايگان شروع به يادگيري كنيد.

حالا بريم سراغ سئو به روش وبين سئو
سئو چيست؟

سئو فرايندي بسيار شيرين و لذت بخش است كه با يادگيري آن مي توانيد علاوه بر بهينه سازي وب سايتتان، تبديل به يك متخصص سئو شده و از اين طريق كسب درآمد كنيد.

منبع

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۲:۳۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

ايران و كسب و كارهاي اينترنتي مجوز دار!

ايران و كسب و كارهاي اينترنتي مجوز دار!
يكي از آمارهاي جذاب گزارش سايت تجارت الكترونيكي ايران رشد شديد فعالان در وب فارسي را نشان مي دهد. شايد براتون جالب باشد اگر بدانيد كه در 10 ماهه ابتدايي سال 98 يعني قبل همه گيري كرونا در ايران؛ تعداد كسب و كارهاي داراي اينماد چيزي حدود 10 هزار عدد بوده است اما در 10 ماهه سال 99 اين عدد به 28 هزار عدد رسيده كه يعني حدود 19 برابر شده!!

اين رشد بدليل محدوديت براي درگاه پرداخت الكترونيكي هم بوده اما متوقف نشده و در نيمه اول سال 1400، به 89 هزار عدد رشد كرده است. منبع آمار(ecommerce.gov.ir)

دقت كنيد اين آمار براي كسب و كارهايي مي باشد كه داراي مجوز و اينماد هستند و هنوز پيج هاي اينستاگرامي در اين آمار نمي باشند!!! اگر بخواهيم درست تر بگوييم كسب و كارهاي اينترنتي ايران حدود 700 هزار كسب و كار است!

وضعيت خرده فروشي آنلاين در ايران
براساس آمارهايي كه ديجي كالا جمع آوري كرده سهم خرده فروشي آنلاين از كل بازار ايران در سال 1400 با رشد 25 درصدي نسبت به سال 1399 از عدد 3.2 به 4 درصد رسيده است. اين يعني كل بازار آنلاين ايران يعني سايت ها و شبكه هاي اجتماعي مثل اينستاگرام و تلگرام همه باهم 4 درصد كل بازار ايران!!!!

پس هنوز هم مي توان با يك استراتژي درست كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد.

يعني اگر فروشگاه حضوري داريد مي توانيد طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي براي فروش اينترنتي را به وبين سئو بسپاريد چرا كه بيش از 100 مشتري وفادار در حوزه طراحي سايت داريم و با وبين سئو راحت تر فروش اينترنتي را تجربه مي كنيد.

آمارهاي نويد بخش از ديجيكالا
قبل از اينكه آمارها را بررسي كنيم به شما بگويم دليل اينكه بيشتر از ديجيكالا صحبت ميكنم اين است كه كسب و كار موفق ايراني است و مي تواند الگوي خوبي براي ما باشد.

https://www.farsweb.net/internet-sales-statistics-in-iran/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۴۹ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)