لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ

تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ
یکی از بخش های مهم در سئو سایت فروشگاهی، تحقیق و انتخاب صحیح عبارات کلیدی است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اینترنت فعالیت می کنید باید عبارات مناسبی که باعث فروش می شوند را انتخاب کنید.

دقت کنید انتخاب عبارات باید براساس صفحه ای که قرار سئو کنید انجام شود. مثلا برای صفحه لندینگ دسته بندی یک سری عبارات را باید انتخاب کنید و برای صفحه محصول عبارات دیگر.

برای مثال اگر فروشنده کالای دیجیتال مثل موبایل هستید برای صفحه دسته بندی موبایل باید عباراتی مثل خرید گوشی، خرید موبایل و… را انتخاب کنید و برای دسته بندی گوشی های سامسونگ عبارات خرید موبایل سامسونگ یا خرید گوشی گوشی سامسونگ را انتخاب کنید.
اگر محصول سامسونگ s22 را برای فروش دارید باید صفحه محصول با عبارت خرید گوشی سامسونگ s22 یا قیمت گوشی سامسونگ s22 و… سئو کنید.
اگر که نیاز به اطلاعات دقیق تر همراه با مثال بیشتر دارید میتوانید به دوره آموزش سئو حرفه ای و پیشرفته سایت webinseo سر بزنید.

انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی
هدف گذاری برای صفحات مهم در فروشگاه اینترنتی به این شکل هستش که محصولات و دسته هایی که قرار کار کنیم مشخص میشه. زنجیره تامین و استراتژی فروش محصولات هم مشخص میشه. بعد به سئوکار میگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندی داریم حالا براساس ترند بازار از کدوم محصولات شروع کنیم به سئو.

استراتژیست محتوا هم با عباراتی که سئوکار مشخص کرده کار رو شروع میکنه و استراتژی رو تدوین میکنه.

شناخت ساختار صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی
صفحات مهم یک فروشگاه اینترنتی که برای سئو و اعتماد کاربران بسیار مهم است:
صفحه محصول یا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندی محصولات یا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خرید یا SCP
صفحه تسویه حساب یا CP (Checkout Page)
صفحه قوانین و سیاست های کسب و کار
صفحات درباره و تماس با کسب و کار
صفحات بلاگ
و…

اینجا کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۰۵ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)