لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

مهم ترین قدم : بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

تا پایان سال 2021، حدود 2.1 میلیارد دلار خریدار اینترنتی در سراسر جهان وجود داشت.(براساس آمار سایت www.statista.com) این آمار فرصتی فوق العاده ای را به ما نشان می دهد. البته این آمار به صورت جهانی می باشد. براساس گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران (ecommerce.gov.ir) ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیکی در ایران 1.237 هزار میلیارد تومان در سال 1400 بوده که 13 درصد نسبت به سال 1399 رشد کرده است.

پس اگر می خواهید شما هم مثل سایت های دیوار، دیجیکالا، وبین سئو، فرانش، فرادرس و... سهمی از بازار تجارت الکترونیک ایران داشته باشید باید بجنبید!

حالا خبر خوب چیه؟ هرچقدر که جلوتر میریم در تجارت الکترونیک راه های بیشتری از همیشه برای هدایت ترافیک هدفمند و موثر به سایت شما وجود دارد، از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (seo) گرفته تا بازاریابی پیامکی، ایمیلی و... .

من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی بهت میگم که با داشتن استراتژی های موثر و مدرن در کسب و کارت، میتونی قدم های شگفت انگیزی سمت دنیای دیجیتال برداری.

 

مهم ترین قدم : بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
اگر سایت دارید و به دنبال یادگیری سئو نیستید؛ سخت در اشتباه هستید. (میدونی دلیلش چیه انگار داری آب الک میکنی!!!!)

اگر می خواهید صدایتان به جایی برسد باید سئو بدانید؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم سایتی را راه اندازی کنم تا منابع رایگان سئو و تجربیات خودم را در اختیارتان قرار دهم.

اما اگر به دنبال مسیر سریع تر و آسون تر هستید من به شما دوره آموزش سئو سایت حرفه ای وبین سئو را پیشنهاد می دهم که به صورت جامع و کامل سئو را آموزش داده ایم.

مزایای شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو سایت وبین سئو


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۳۶ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)