لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

مزایای بهینه سازی وب سایت چیست؟

برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:

افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪
افزایش عبارات کلیدی فروشنده
افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت
افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%
افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪
اهداف بهینه سازی وب سایت
هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.

این به معنای تکیه بر چند تکنیک اثبات شده بهینه سازی وب سایت است:
دید ارگانیک و ترافیک را هدایت کنید. بیشتر وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده، بیشترین سهم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند. جستجوی آنلاین به سادگی نحوه جستجوی خریداران برای اطلاعات است و شما می خواهید خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.
مثل یک خریدار فکر کنید. شما هر روز از وب سایت ها برای تصمیم گیری خرید خود استفاده می کنید. اگر در وب سایت خود به چیزی برخورد کردید که احساس عجیبی یا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً برای بازدیدکنندگان شما چنین احساسی دارد. مشخص کنید چه چیزی خاموش است و آن را برطرف کنید.
تست. فرضیه هایی در مورد اینکه چگونه ممکن است بتوانید یک صفحه یا عنصری از وب سایت را که برای ایجاد تبدیل مهم است بهبود بخشید و آنها را آزمایش کنید. وب سایت را بر اساس نتایج به روز کنید.
روی بخش های کلیدی سفر تبدیل تمرکز کنید. تلاش خود را در صفحات و تجربیاتی که بیشترین تأثیر را خواهند داشت، به کار ببرید. فکر کنید: تبلیغات پولی یا صفحات فرود کمپین، صفحات پربازدید در وب سایت شما، و صفحاتی که باید به عنوان بخشی از سفرهای کلیدی تبدیل بازدید شوند.
بیش از هر چیز روی تبدیل ها تمرکز کنید. این هدف نهایی است. شما اولویت های رقابتی، زمان محدود و محدودیت های بودجه خواهید داشت. هر تصمیمی را در مورد جایی که تلاش خود را روی این موضوع متمرکز کنید که چه چیزی باعث تبدیل بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر می شود، بگیرید.

ادامه مطلب


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۴:۳۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)