لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

شورت زنانه و روانشناسي رنگ

شورت زنانه و ساير انواع لباس زير از اساسي ترين پوشش ها به شمار مي روند چه در مردان و چه در زنان. از اين رو مانند ساير البسه ديگر حتي بيشتر بايد در انتخاب آن ها، چه نوع و چه رنگ شان، وسواس و حساسيت بيشتري را به خرج داد.

افرادي كه قصد خريد شرت زنانه ساده و يا شرت لامبادا فانتزي را دارند با خواندن اين مقاله مي توانند اطلاعات خوبي را در مورد رنگ ها بدست بياورند و رنگ محرك و يا رنگ مناسب پوست شان را به راحتي انتخاب نمايند.

در ادامه اين مقاله هر رنگ را با جزييات دقيق برايتان شرح داده ايم و حتما آن ها در هنگام سفارش و خريد انواع لباس زير، انواع ست هاي شورت و سوتين، انواع شورت هاي ساده و توري و همين طور شورت هاي لامبادا، بندي و فانتزي مدنظر داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۱۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

لباس راحتي بانوان

همه ما وقتي اسم مد به ميان مي آيد اولين چيزي كه به ذهنمان مي رسد اين است كه بيرون از خانه يا در مهماني ها و مجالس چه بپوشيم. به ندرت پرسيده مي شود كه روند لباس هاي راحتي مردانه و زنانه چيست؟ اما بهتر است به لباس خواب فكر كنيم يا اينكه در خانه چه مي پوشيم و چقدر براي لباس بيروني خود ارزش قائل هستيم.

در اين مطلب از مجله ديجي استايل قصد داريم شما را با طرف ديگر مد يعني لباس راحتي زنانه آشنا كنيم. اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه به خوابي شيك و منظم علاقه داريد، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۲۷ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

ضرر نبستن سوتين

نداشتن سوتين؛ شايد بارها اين عبارت را شنيده باشيد، اما خطرات سوتين بسيار زياد است، برخي مي گويند بهتر است از سوتين هايي استفاده كنيد كه به فرم دهي سينه ها كمك مي كند. در اين صورت گيج مي شويد و نمي دانيد كدام كلمات را جدي بگيريد.

در اين مقاله مي خواهيم حقايقي در مورد مضرات سوتين ها بدانيم و به سوالاتي كه به يكباره به ذهنمان خطور مي كند پايان دهيم.

حقايق و شايعات
استفاده از سوتين در شب؛ درست يا غلط؟
طبق تحقيقات انجام شده سال ها پيش، پوشيدن لباس هاي تنگ در شب هنگام خواب مي تواند چرخه خواب و بيداري را مختل كند. آنها دريافتند كه فشار پوشيدن لباس هاي تنگ در طول خواب مي تواند دماي بدن را افزايش دهد و اين افزايش دما مي تواند ملاتونين را كاهش دهد و باعث بي خوابي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۱۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)