لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

ترفندهای ساده برای مرتب کردن کمد لباس

سازماندهی کمد لباس یکی از چالش هایی است که اغلب با آن روبرو هستیم. به خصوص اگر فضای داخل کمد یا کشو کوچک باشد. بسیاری از ما هنگام ورود با کوهی از لباس‌ها مواجه می‌شویم و گاهی به سختی می‌توانیم تمام لباس‌هایی که داریم را ببینیم. با گذشت زمان، وضعیت کمد لباس یا کشو ما بدتر می شود. همه اینها باعث به هم ریختگی و بی نظمی در اتاق خواب ما می شود. برای یافتن ایده های حرفه ای برای چیدمان کمد خود، مقاله را تا انتها دنبال کنید.

کمد لباس خود را با 10 ترفند آسان در کمترین زمان سازماندهی کنید

1. هدف را تعریف کنید
قبل از اینکه کمد یا کشوی خود را مرتب کنید، از خود بپرسید که چرا مرتب می کنید. آیا به این دلیل است که می خواهید میزان شلوغی کمد خود را کاهش دهید یا فقط می خواهید لباس های زیادی در اتاق پخش نشود؟ بسته به هدف خود می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

2. برای نظم دادن به کمد خود ابتدا آن را خالی کنید
همانطور که می دانید برای سهولت کار ابتدا کمد را کاملا خالی کنید. همه لباس ها را طوری بچینید که یک دید کلی از همه لباس ها داشته باشید.البته گردگیری از دیگر کارهایی است که قبل از چیدمان لباس باید انجام شود.

3. انتخاب کنید
به طور کلی، بهتر است سه گروه برای خود ایجاد کنید: «این لباس را نگه می دارم»، «از این لباس استفاده نمی کنم» و «در مورد این لباس مطمئن نیستم». ابتدا با لباس هایی که مطمئن هستید به آن نیاز ندارید شروع کنید. این گروه می‌تواند شامل لباس‌هایی باشد که پاره شده‌اند، دیگر به تن شما نمی‌آیند، دوست ندارند بپوشید یا حتی تعداد زیادی از آن‌ها را دارند. به عنوان مثال، اکثر مردم جوراب های زیادی دارند. اگر یک کشوی کامل پر از جوراب دارید و فقط از پنج جفت استفاده می‌کنید، به این معنی است که انتخاب‌های زیادی دارید و باید از شر تعداد زیادی جوراب خلاص شوید.

4. محفظه ای برای سازماندهی کمد لباس آنها
برخی از تقسیم بندی های رایج وجود دارد که ما معمولاً از آنها استفاده می کنیم. مانند جمع آوری لباس زیر، پوشیدن جوراب و مانند آن. کار دیگری که باید انجام دهید این است که بر اساس روال زندگی خود و میزان استفاده از دستگاه ها تقسیم بندی کنید. به عنوان مثال، اگر هر روز ورزش می کنید، بهتر است تمام لباس های مورد نیاز خود را با هم در یک کشو نگه دارید.دسته بندی کنید تا کمد آنها را مرتب کنید

5. تا کردن لباس در یک کشو
بیشتر اوقات لباس ها را تا می کنیم و روی هم می گذاریم تا کمد یا کشو مرتب شود. اما متاسفانه این روش چندان موثر نیست زیرا ما هرگز لباس زیر نمی بینیم و به دلیل عدم دسترسی از آن استفاده نمی کنیم. بهترین کار این است که لباس ها را در یک کتاب یا فایل مانند تصویر زیر جمع آوری کنید تا فضای بیشتری داشته باشید و همه لباس ها را به راحتی ببینید.

6. استفاده از تقسیم کننده ها برای نظم دادن به کمد خود
هنگام سازماندهی کشوها، یکی از ابزارهایی که همیشه مفید خواهد بود استفاده از تقسیم کننده ها است. همانطور که می بینید، استفاده از یک جداکننده، پیوندها را تمیز و مرتب نگه می دارد.

7. به لباس ها فضا بدهید
کشو یا کمد لباس مانند چمدانی نیست که تمام لباس ها را بدون فاصله بین آن ها بچسبانید. بنابراین یکی از قوانین اصلی شما این است که لباس ها را طوری بچینید که فاصله ای بین آنها وجود داشته باشد وگرنه همه چیز به حالت اول برمی گردد.

8. برچسب اضافه کنید
برچسب ها می توانند راه خوبی برای قرار دادن اشیا در جای اصلی خود باشند.بنابراین وقتی مرتب کردن و مرتب کردن لباس‌هایتان تمام شد، بهتر است یک برچسب اضافه کنید تا مطمئن شوید که بعداً همه اقلام را در جای خود قرار داده‌اید.

9. لباس های کهنه را با لباس های جدید جایگزین کنید
یکی از دلایل شلوغی این است که اقلام جدید روی موارد قدیمی قرار می گیرند. از این پس هر زمان که لباس نو می خرید یکی از لباس های قدیمی را که مدت هاست از آن استفاده نکرده اید بیرون بیاورید. به این ترتیب قانون «یکی در کمد، یکی بیرون از کمد» می تواند کمد و کشوها را تا حد امکان مرتب نگه دارد.

10. برای مرتب کردن لباس ها کشو به کشو بروید
اگر کشو خیلی شلوغ است بهتر است کشو به کشو این کار را انجام دهید. به این ترتیب شما هر روز را در یک کشو اختصاص می دهید و همه وسایل برای یک زمان مشخص چیده می شوند. بالاخره خسته نشدی و همه چیز مرتب شد.

https://romachoob.com/blog/sorting-wardrobe-according-feng-shui


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۵۰ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)