لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی پوشاک

خرید لباس یکی از بزرگترین دغدغه های خانوم ها است، به همین دلیل بسیاری از خانمها این روزها به خرید اینترنتی لباس روی آورده اند، اما اگر می خواهید از خرید خود پشیمان نشوید بهتر است به نکات زیر با دقت مطالعه کنید.

حتما برای شما نیز پیش آمده که در سایت ها و یا در صفحات مجازی لباسی را ببینید و تصمیم به خرید اینترنتی آن داشته باشید، اما برای خرید اینترنتی لباس، باید به یکسری از موارد به دقت توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

در ابتدا بهتر است که یک فروشگاه اینترنتی معتبر پیدا کنید تا نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید و در قبال آن کالای مورد نظر خود را دریافت می کنید، اطمینان کامل داشته باشید. آیا این فروشگاه دارای تاییده ی وزارت مربوطه می باشد؟

بعد باید به این سوال پاسخ دهید که این لباسی که میخوام بخرم آیا برای من مناسب است؟ در چه مکان هایی می توانم از آن استفاده کنم؟ آیا اصلا لازم است که من آن را بخرم یا نه؟ آیا رنگ این لباس با رنگ پوست من همخوانی دارد؟

پیش از اینکه لباسی را بصورت اینترنتی سفارش دهید، باید به یکسری نکات توجه کنید که ما در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی لباس

هنگامی که شما میخواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید در ابتدا باید قیمت آن را نسبت به دیگر مارکت ها بررسی کنید، و از خود بپرسید آیا خرید اینترنتی لباس از این فروشگاه اینترنتی مقرون به صرفه است یا نه؟

اولین و یا می توان گفت که مهمترین نکته ای که در خرید اینترنتی لباس باید به آن توجه کنید، دانستن اندازه های خودتان است، اگر شما اندازه های خود را ندارید می توانید با یک سانتی متر به سادگی اندازه های خود را بدست آورید برای این کار بهتر است از شخصی که در این کار مهارت دارد کمک بگیرید. 

نکته ی بعدی دانستن سایز است. اگر شما سایز خود را نمی دانید بهتر است به فروشگاه های پوشاک رفته و چند لباس را پرو کنید تا بتوانید سایز دقیق خود را بدست آورید.


در هنگام خرید اینترنتی لباس مردانه باید به طول لباس، علی الخصوص اگر شلوار باشد، نیز توجه کنید زیرا همانطور که سایز شلوارهای متفاوت است طول آنها نیز با توجه به سایز تغییر می کند.


به جنس پارچه ی لباس دقت کنید. بعضی از پارچه ها پس از یک بار شست و شو آب رفته و سایز لباس کوچک تر خواهد شد، البته این اتفاق ممکن است برعکس هم باشد، یعنی بعضی لباس ها اگر با یک دمای خاص شسته نشوند ممکن است بافت پارچه کمی باز شود و سایز لباس تغییر کند. 

سعی کنید لباسی را که انتخاب کرده اید را به علاوه ی دیدن آن برروی مانکن ها، آن را در نمایش های مد نیز در حالات مختلف ببینید.

نظرات کاربران و میزان رضایت کالا را به دقت بررسی کنید.

به روز باشید! دقت کنید لباسی که انتخاب میکنید طرح و مدل آن قدیمی نباشد. 

از تخفیفات فروشگاه ها استفاده کنید! تصور کنید که لباسی که شما مد نظر دارید ممکن است در فصل تابستان جزو لیست تخفیفات آن فروشگاه قرار بگیرد در نتیجه شما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 

سعی کنید لباسی را که مد نظر گرفته اید را، مشابه آن را در فروشگاه های پوشاک پیدا کرده و پرو کنید، برای اینکه متوجه شوید آیا این مدل لباس با استایل بدنی شما جور در می آید یا نه؟

مطمئن شوید که فروشگاهی که می خواهید از آن خرید کنید دارای قابلیت مرجوع کردن و باز پس گرفتن مبلغ را دارد.

فریب لباس های ارزان قیمت را نخورید! اگر یک لباسی را در یک فروشگاه پوشاک شهر خود با قیمت بالایی دیده اید و حال مشابه آن را در یک فروشگاه اینترنتی با یک قیمت بسیار کمتر می بینید، تصور نکنید که تنها تفاوت آنها مکان فروش آنهاست. قطعا باید به جنس آنها و تولید آنها در یک تولیدی اورجینال تا یک تولیدی که لباس های فیک را تولید می کند را نیز توجه کنید.

پس از خرید اینترنتی لباس، سفارش خود را از طریق پنل کاربری خود حتما پیگیری کنید.

اگر فروشگاهی که از آن خرید می کنید، دارای قابلیت پرداخت وجه کالا درب منزل را دارد، بهتر است وجه را پس از دریافت کالای خود پرداخت کنید. 

سعی کنید لباسی که می خواهید خریداری کنید از برندهای معتبر داخلی و یا خارجی باشد که از کیفیت کالا مطمئن باشید.

مرجع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۲۹ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)