لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان بسیار مهم است. چه دختر نوجوانی هستید که به تازگی این روزها را تجربه می کنید و چه بانوی میانسالی که سالها تجربه عادت ماهوار را دارید؛ مطالعه این یادداشت و مدیریت دوران پریودی از جنبه های مختلف به شما پیشنهاد می شود.

در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اینکه روز به روز در حال مشاهده پیشرفت های متعددی هستیم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگی و خونریزی زنانه یک تابو به حساب می آید. همین مساله منجر شده که زنان و دختران بسیار زیادی مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگی و بهداشتی در معرض آسیب های جدی بهداشتی از نظر جسمی و روحی قرار بگیرند.

هنوز هم هستند دخترانی که برای تهیه و خرید پدهای بهداشتی دچار استرس و نگرانی می شوند و برخی افراد نیز از روی خجالت یا شرم وسایل بهداشتی را داخل نایلون مشکی قرار می دهند. همین عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات بهداشتی کافی، باعث شده زنان زیادی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بیافتد.

محصولات بهداشتی مناسب استفاده کنید
خوشبختانه محصولات بهداشتی متنوعی برای این روزها وجود دارد. می توانید با امتحان کردن هر کدام توجه شوید که کدام یک از آن ها مناسب شما است یا نه! نکته مهم این است که؛ هر محصولی را که انتخاب می کنید حواستان باشد که در بازه زمانی های خیلی کم آن را تعویض کنید این کار سلامت و بهداشت تان را تضمین می کند.
شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.

click here


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۳۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)