لباس قرمز لباس قرمز .

لباس قرمز

ترفندهاي ساده براي مرتب كردن كمد لباس

سازماندهي كمد لباس يكي از چالش هايي است كه اغلب با آن روبرو هستيم. به خصوص اگر فضاي داخل كمد يا كشو كوچك باشد. بسياري از ما هنگام ورود با كوهي از لباس‌ها مواجه مي‌شويم و گاهي به سختي مي‌توانيم تمام لباس‌هايي كه داريم را ببينيم. با گذشت زمان، وضعيت كمد لباس يا كشو ما بدتر مي شود. همه اينها باعث به هم ريختگي و بي نظمي در اتاق خواب ما مي شود. براي يافتن ايده هاي حرفه اي براي چيدمان كمد خود، مقاله را تا انتها دنبال كنيد.

كمد لباس خود را با 10 ترفند آسان در كمترين زمان سازماندهي كنيد

1. هدف را تعريف كنيد
قبل از اينكه كمد يا كشوي خود را مرتب كنيد، از خود بپرسيد كه چرا مرتب مي كنيد. آيا به اين دليل است كه مي خواهيد ميزان شلوغي كمد خود را كاهش دهيد يا فقط مي خواهيد لباس هاي زيادي در اتاق پخش نشود؟ بسته به هدف خود مي توانيد از روش هاي مختلفي استفاده كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۵۰ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

با توليد محتواي وب سايت لباس زنانه آشنا شويم

اگر به تازگي تصميم به فروش آنلاين لباس داريد، قدم بعدي شناسايي نيازهاي مخاطبان هدفتان است. بهتر است ابتدا توضيحات بيشتري ارائه شود. به ياد داشته باشيد كه در ابتداي هر كاري چالش هايي وجود دارد، پس بهتر است كمي صبر داشته باشيد تا نيازهاي مخاطب را به طور كامل درك كنيد.

شناخت نيازهاي مخاطب

اگر يك صفحه تجاري در اينستاگرام داريد، اينستاگرام اطلاعات رايگاني در مورد مخاطبان هدف شما در اختيار شما قرار مي دهد. اطلاعاتي مانند سن مخاطب، جنسيت مخاطب شما و.. اين شما را در ايجاد محتوا براي صفحه لباس راهنمايي مي كند. در واقع با اين اطلاعات مي توانيد مخاطبان خود و نيازهاي آن ها را شناسايي كرده و محتوايي بسازيد كه مطابق با ايده ها و سليقه آنها باشد. به عنوان مثال، اگر مي دانيد كه كاربران شما در فضاي لباس زنانه اي كه در آن فعاليت مي كنيد بين 25 تا 30 سال سن دارند، بايد محتواي متفاوتي براي گروه سني 50 ساله ايجاد كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۵:۲۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

ضرورت طراحي وب سايت آموزشي

همه ما حداقل يك بار كلمه آموزش را در گوگل سرچ كرده ايم، مانند آموزش زبان انگليسي، آموزش آشپزي، آموزش برنامه نويسي و هزاران مورد مشابه كه امروزه به كلمات بسيار جستجو شده تبديل شده اند. اگر به فكر ايجاد يك وب سايت آموزشي هستيد، قطعا راه درستي را انتخاب كرده ايد. فرقي نمي كند كه در چه زمينه اي آموزشي تخصص داشته باشيد، زيرا به راحتي مي توانيد با طراحي سايت وردپرس آموزشي، مهارت هاي خود را به علاقه مندان به حرفه خود بياموزيد و از اين طريق كسب درآمد كنيد.

راه اندازي و مديريت اين گونه وب سايت ها در درجه اول بر عهده طراح سايت و سپس شما مي باشد. زيرا با ارائه اطلاعات آموزشي سعي در جذب مخاطب خود داريد. شما هستيد كه با اطلاعات دقيق و به روز، تكنيك هاي ارائه عالي، دوره هاي عملي و موارد ديگر، كاربران زيادي را براي استفاده از وب سايت خود جذب مي كنيد.

ساخت وب سايت آموزشي يكي از معروف ترين پروژه ها در زمينه طراحي سايت تجاري مي باشد كه طيف وسيعي از شركت ها را در بر مي گيرد. در هنگام طراحي اين وب سايت ها بايد به تمامي ويژگي ها، مزايا و نكات توجه كنيد و با يك تيم طراحي وب سايت حرفه اي همكاري كنيد تا با هزينه اي كه صرف مي كنيد نتيجه خوبي بگيريد.

در ادامه با اين موضوع بيشتر آشنا خواهيد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۲۲ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

پركاربردترين سوتين ها را بشناسيم

هميشه بايد انواع مختلف سوتين در كمد لباس شما وجود داشته باشد، در واقع هر تيپ اندامي به سوتين خاص خود نياز دارد، البته تنوع لباس به شما اين امكان را مي دهد كه يك سوتين شيك و متناسب با هر لباسي داشته باشيد. استفاده از سوتين اغلب در مورد شكل دادن و محافظت از بافت سينه مطرح مي شود، اما تنوع در اين نوع لباس زير به دليل تيپ بدن افراد است و همانطور كه اشاره كرديم نياز به ست كردن آنها با لباس هاي مختلف است.

در اين مقاله قصد داريم به طور خلاصه به معرفي مدل هاي مختلف و مشاهده انواع مدل هاي سوتين بپردازيم. ما در اين مقاله شما را در انتخاب سوتين مناسب راهنمايي مي كنيم، پس با ما همراه باشيد.

1. سوتين فشاري (ژاكارد)
همانطور كه از نام اين سوتين ها مشخص است، شكل دادن از طريق ابر فشرده سازي داخل كاپ يكي از وظايف اين مدل سوتين است.
اسفنج هاي فشرده معمولاً گوشه هاي فنجان بالايي بدن را با قسمت پاييني فنجان به سمت بالا نگه مي دارند. سوتين هاي تاپ دار به طور كلي دو نوع هستند: تاپ كامل و نيم تاپ.
سوتين هاي كاملاً پر شده بهترين گزينه براي خانم هاي كوچك با حجم هواي فشرده اضافي هستند.سوتين هاي جك براي چه لباس هايي مناسب هستند؟

لباس يقه باز
لباس شب

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۴۰ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

دلايل استقبال بالا از شورت هاي لامبادا

مي خواهيم پاسخ اين سوال را بدانيم كه چرا خانم ها شورت لامبادا مي پوشند؟ تقريباً مثل اين است كه بپرسيم چرا لباس زير مي پوشيم؟ پاسخ ساده است. شورت لامبادا يكي از ملزومات كمد لباس هر خانمي است و مي توان آن را با مدل هاي مختلف لباس ست كرد.
وقتي از ما پرسيديم كه چرا دختران شلوار لامبادا مي پوشند، بسيار بحث برانگيز به نظر مي رسيد، ما نظرات و نظرات قوي زنانه در مورد اين موضوع داريم و تصميم گرفتيم جوانب مثبت و منفي اين لباس زير منحصر به فرد را بررسي كنيم.

همانطور كه زنان در هر شكل و اندازه زيبايي خاص خود را دارند، شورت لامبادا نيز زيبايي خاص خود را دارد. چه شلوار لامبادا بپوشيد، چه جوراب شلواري يا شلوار شلواري، در پايان روز، به عنوان يك زن، مي خواهيد احساس خوبي، راحتي و فوق العاده جذاب داشته باشيد.

مزاياي استفاده از شورت لامبادا
در زير، نكات مثبتي را كه شما را به خريد و پوشيدن شورت لامبادا تشويق مي‌كند، بررسي مي‌كنيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۴۷ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

فوايد استفاده از شورت زنانه مناسب

1-جلوگيري از بروز عفونت در دستگاه تناسلي
يكي از فوايد پوشيدن شورت، براي خانم‌ها و آقايان جلوگيري از عفونت ناحيه تناسلي است. البته اگر چه معضل عفونت ناحيه تناسلي در بانوان شايع‌تر از آقايان است، اما اين دليل نيست و نمي‌توان گفت كه آقايان به اين بيماري دچار نمي‌شوند. انتخاب شورت مناسبي كه از جنس خوبي توليد شده باشد، مي‌تواند تا حد بسياري ترشحات بدن را به خود جذب كند. علاوه بر اين اگر جنس شورت از جنس پنبه باشد، امكان عبور هوا و ارتباط با ناحيه تناسلي را تا حد زيادي برايتان فراهم مي‌كند و از بروز مشكلاتي مثل عفونت، مرطوب ماندن بدن و پوسته پوسته شدن ناحيه تناسلي را كاهش مي‌دهد.

2- جلوگيري از لك شدن شلوار در اثر تعريق بدن
افرادي كه به دلايل مختلف تعرق زيادي دارند، بايد شورت‌هايي را انتخاب كنند كه از جنس نخ پنبه باشد و عرق را جذب كند. از ديگر فوايد پوشيدن شورت اين است كه از لك زدن شلوارتان جلوگيري مي‌كند. به عبارت ديگر، اين نوع شورت‌هاي نخي باعث مي‌شود كه از لك زدن و شوره زدن شلوار جلوگيري كند و اجازه نمي‌دهد كه رطوبت به شلوار شما سرايت كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۴۱ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

براي يادگيري سئو چه دوره اي مناسب است؟

براي مطالعه سئو چه شرايطي لازم است؟ دوره سئو هيچ پيش نيازي ندارد. بسياري از افراد فكر مي كنند كه براي تبديل شدن به يك متخصص سئو بايد برنامه نويسي را بدانند، اما بايد بگويم كه اينطور نيست. و نيازي به آموزش سئو نداريد. يكي از ملزومات سئو، شايد كار با وردپرس، اين است كه با يادگيري سئو كار با وردپرس را ياد بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۳۵ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

وردپرس يك پلت فرم عالي براي انواع وب سايت ها

، از وبلاگ هاي شخصي و دانشگاهي گرفته تا فروشگاه هاي آنلاين است. در واقع اين سيستم مديريت يك CMS چندكاره است و هيچ محدوديتي در اين سيستم نخواهيد داشت. اگر قصد ايجاد يك سايت را داريد، سايت كوچك يا بزرگ اهميتي ندارد، وردپرس به دليل انعطاف پذيري و نظارت عالي كه دارد بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.

وردپرس چيست؟
بدون شك وردپرس بهترين انتخاب براي افرادي است كه قصد ورود به دنياي وب مستر و تجارت الكترونيك را دارند همانطور كه گفته شد اين سيستم يك CMS بسيار قدرتمند و رايگان است كه با زبان PHP نوشته شده است. چه يك كاربر مبتدي يا حرفه اي باشيد، هيچ محدوديتي در استفاده از وردپرس نخواهيد داشت زيرا اين سيستم متن باز است و مي توانيد تمام تغييرات مورد نياز خود را اعمال كنيد.

اين سيستم در سال 2003 زماني كه مايك ليتل و مت مولنوگ يك ابزار وبلاگ نويسي (معروف به B2/cafelog) توسعه دادند، ايجاد شد. آنها به دنبال ايجاد يك پلت فرم وبلاگ نويسي بهتر بر اساس كد اصلي B2 بودند، اما با ويژگي هاي قوي تر و توسعه سازگارتر، كه منجر به وردپرس شد.وردپرس در ابتدا يك ابزار وبلاگ نويسي بود، اما به سرعت به يك سيستم مديريت محتواي گسترده (CMS) تبديل شد كه قادر به مديريت انواع وب سايت ها بود.

https://www.webinseo.com/web-design

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۰:۵۳ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

امكانات يك وب سايت فروشگاهي مشابه ديجيكالا

تجهيزات پيشرفته فروشگاه ديجي كالا
اين امكانات در وب سايت هاي فروشگاهي معمولي وجود ندارد و در صورت نياز به طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي به ادامه مطلب مراجعه كنيد. البته ممكن است ويژگي مورد نظر در فروشگاه مورد نظر شما ضروري نباشد و بهتر است هنگام ساخت وب سايت فروشگاهي با متخصص راه اندازي سايت اينترنتي مشورت كنيد. در قسمت بعدي گزينه هاي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي حرفه اي را به صورت قسمت به قسمت به شما معرفي مي كنم:

جستجوي پيشرفته و سيستم فيلتر بر اساس دسته بندي
سيستم جستجوي پيشرفته مبتني بر دسته بندي وب سايت ديجي كالا بسيار قدرتمند است و به شما امكان مي دهد فيلدهاي دسته بندي خاص را در هر دسته بندي در وب سايت جستجو كنيد. به عنوان مثال، اگر در دسته موبايل قرار داريد، مي توانيد تعداد سيم كارت ها و ساير فيلدهاي مربوط به موبايل مورد نظر خود را در بين موبايل هاي موجود جستجو كنيد و اگر در قسمت لپ تاپ هستيد، مي توانيد پردازنده را جستجو كنيد. و ساير فيلدهاي خاص جستجو، مربوط به اين دسته. اين قابليت وب سايت بسيار پيچيده است و بايد يك كنترل پنل كامل براي آن در قسمت مديريت ساخته شود.سيستم مقايسه محصول
اين قابليت به كاربر اين امكان را مي دهد كه دو يا چند محصول را در هر دسته بندي در وب سايت مقايسه كند تا كاربر بتواند با ديد بهتري محصول مورد نظر را انتخاب كند. همچنين اين سيستم فيلدهاي مختلف چندين محصول را با هم مقايسه مي كند، بنابراين كاربر مجبور نيست براي مقايسه دو محصول چندين صفحه مختلف را مرور كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۰۴ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت شركتي توسط تيم وبين سئو

مراحل طراحي سايت شركتي براي كسب و كارهاي كوچك:
مرحله 1 - اهدافي را براي وب سايت خود تعيين كنيد.
اولين قدم اين است كه هدف وب سايت خود را مشخص كنيد. آنها ممكن است نسبتا ثابت باشند و به سادگي اطلاعاتي در مورد خدمات و اعتبار خود به مشتريان بالقوه ارائه دهند. اگر آنها مي خواهند شما را به صورت آنلاين بررسي كنند. هدف از ايجاد وب سايت ارائه اطلاعات و مقالات مفيد و به روز به مشتريان فعلي و بالقوه مي باشد. به عنوان بخشي از استراتژي كلي اجتماعي خود، مي‌توانيد وبلاگ‌هايي را انتخاب كنيد كه مشتريان بالقوه را جذب كرده و به آن علاقه‌مند هستند. البته مي‌توانيد يك وب‌سايت براي فروش مستقيم خدمات و محصولات خود به صورت آنلاين نيز ايجاد كنيد. تعيين اهداف طراحي وب سايت شما يك گام بسيار مهم است زيرا شما را در نحوه ادامه آن راهنمايي مي كند. داشتن وبلاگ راه خوبي براي ايجاد علاقه و جذب بازديدكنندگاني است كه مي توانند خدمات و محصولات شما را نيز ببينند.مرحله 2 - يك سيستم مديريت محتواي وب (CMS) را انتخاب كنيد.
بسته به كاري كه مي خواهيد با وب سايت خود انجام دهيد چندين گزينه براي نرم افزار وجود دارد. بسياري از آنها يا رايگان و متن باز هستند يا حداقل هزينه براي افزودني هاي مختلف دارند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۵۸ توسط:لباس قرمز موضوع: نظرات (0)